Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met internetsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
    Dat is ie, rechtstreeks aangesloten laptop meet juiste snelheid, terwijl pc daarvoor en daarna afwijkt. Zoals ik aangaf met een mediaspeler in pauze. Is die mediaspeler helemaal afgesloten, dan meet ik weer een juiste snelheid. PC heeft 8Mb intern geheugen en draait vaak meerdere toepassingen tegelijk zonder problemen..

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Dat is ie, rechtstreeks aangesloten laptop meet juiste snelheid, terwijl pc daarvoor en daarna afwijkt. Zoals ik aangaf met een mediaspeler in pauze. Is die mediaspeler helemaal afgesloten, dan meet ik weer een juiste snelheid. PC heeft 8Mb intern geheugen en draait vaak meerdere toepassingen tegelijk zonder problemen..
      Je geeft hier zelf al het antwoord,. Het probleem zit hem dus in je pc. En ik neem aan dat je 8gb geheugen bedoeld

      Reageer


      • #18
        Als je een fatsoenlijke pc hebt(die je gewoon nodig hebt als je 100% gebruik wilt maken van je snelle verbinding), dan kan dat wel gewoon allemaal tegelijk hoor. Hier staan er gemiddeld 45 tabbladen met sites open in chrome. En skype, en office enz....Draai ik dan via de app van speedtest.net een test, dan haal ik gewoon me 400/25 snelheid hoor.
        Achter het modem van zeelandnet staat een eigen router, en daarna nog eens een switch ook.

        Reageer


        • #19
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #20
            Volgens mij vat jij verkeerd op wat ik duidelijk wilde maken hoor. Ik wil helemaal niet opscheppen ofzo hoor(en mijn pc kost echt geen duizenden euro's trouwen).

            Maar wat ik duidelijk wil maken aan Jos, is het feit dat je met een fiat panda ook geen 250km/h kunt rijden. Je komt er uiteraard ook overal mee waar je heen wilt, enkel duurt het iets langer. Mits het bij Jos ook echt aan de hardware ligt, want het kan net zo goed een software probleem zijn natuurlijk. Maar dat ik niet beoordelen vanaf hier.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
              Zoals ik aangaf met een mediaspeler in pauze. Is die mediaspeler helemaal afgesloten, dan meet ik weer een juiste snelheid.
              dat kan niet anders betekenen dat de mediaspeler zodanig in het besturingssysteem ingrijpt, dat er andere delen, d.w.z. software en/of drivers, niet meer voor de volle 100% kunnen draaien.
              het lijkt me niet, dat daar veel aan te doen is.
              wellicht een andere mediaspeler ??

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                Volgens mij vat jij verkeerd op wat ik duidelijk wilde maken hoor. Ik wil helemaal niet opscheppen ofzo hoor(en mijn pc kost echt geen duizenden euro's trouwen).

                Maar wat ik duidelijk wil maken aan Jos, is het feit dat je met een fiat panda ook geen 250km/h kunt rijden. Je komt er uiteraard ook overal mee waar je heen wilt, enkel duurt het iets langer. Mits het bij Jos ook echt aan de hardware ligt, want het kan net zo goed een software probleem zijn natuurlijk. Maar dat ik niet beoordelen vanaf hier.
                Zo zei / schrijf je het niet !

                en natuurlijk kan het software en hardware matig liggen, dat kunnen wij van uit hier natuurlijk niet zien !?

                Maar op het moment als hij zijn media speler start / laat afspelen en zijn cpu gaat naar 100%, dan ligt het aan zijn cpu ! meestal zijn dat wat ouder pc en is dat een vaak gehoorde klacht.

                op het moment dat hij dan weer iets afsluit (zijn media speler) zijn zakt zijn cpu en behaald hij zijn speedtest weer, probeer zelf maar, staart maar een zware taak of een benchmarkt cpu en probeer dan maar een speedtest te doen dan zal je zien dat je speedtest er meer moeite mee heeft !?
                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #23
                  Wat mij betreft houden we er over op... ik wil alleen nog even aangeven dat de processor een belasting aangeeft van rond de 10% op het moment dat het probleem zich voordoet. Het lijkt me dat de pc dan niet echt overbelast is

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                    Wat mij betreft houden we er over op... ik wil alleen nog even aangeven dat de processor een belasting aangeeft van rond de 10% op het moment dat het probleem zich voordoet. Het lijkt me dat de pc dan niet echt overbelast is
                    Wil je hulp of er over ophouden? Kan niet allebei...

                    Reageer


                    • #25
                      Beste Jos,

                      Over de factuur heb ik je een e-mail gestuurd. Deze wordt gecrediteerd.
                      Goed te lezen dat de snelheid inmiddels wordt behaald.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                        Beste Jos,

                        Over de factuur heb ik je een e-mail gestuurd. Deze wordt gecrediteerd.
                        Goed te lezen dat de snelheid inmiddels wordt behaald.
                        Bedankt Edwinb!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X