Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met internetsnelheid

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met internetsnelheid

    Een tijdje terug heb ik per email al eens aangegeven dat ik vaak (vooral 's avonds) de max. snelheid van mijn abonnement (250Mbps) niet haal.
    Je krijgt dan als antwoord dat er niets vreemds is te zien aan de verbinding en een link naar de pagina waar je zelf een aantal zaken kunt controleren.
    Het probleem blijft echter bestaan!
    Gisteravond heb ik tussen 20.00 en 22.00 uur verschillende keren gemeten via de Zeelandnetsite (die metingen zouden dus terug te vinden moeten zijn!)
    Ik kwam daarbij bij lange na niet aan de snelheid die ik zou moeten kunnen behalen.
    Er is gemeten via een kabel rechtstreeks op het modem, zonder dat er op een andere manier bandbreedte werd gebruikt. Ook opnieuw opstarten van het modem hielp niet!
    Vanmorgen is alles weer zoals het zou moeten zijn...dus ik meen te kunnen uitsluiten dat er aan mijn installatie iets mankeert, al vrees ik dat die toch weer wel de schuld zal krijgen...als er ├╝berhaupt al een reactie op deze post gaat komen, want tja....communicatie....
  • 5 Reacties

  • #2
    dat betekent dat er in jouw omgeving een capaciteits-probleem is.
    hier melden zal niet zo veel helpen, dus moet je een email sturen, of via Facebook aan de slag moeten.
    dat laatste is misschien wel handig, want dan weet Google het ook en kunnen ze het verder wereldkundig maken

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      dat betekent dat er in jouw omgeving een capaciteits-probleem is.
      hier melden zal niet zo veel helpen, dus moet je een email sturen, of via Facebook aan de slag moeten.
      dat laatste is misschien wel handig, want dan weet Google het ook en kunnen ze het verder wereldkundig maken
      Die email had ik al eens gestuurd, zoals ik schreef: Zeelandnet ziet geen problemen en het zal dus wel aan mijn installatie liggen!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Die email had ik al eens gestuurd, zoals ik schreef: Zeelandnet ziet geen problemen en het zal dus wel aan mijn installatie liggen!
        Beste Jos, Is het mogelijk dat je een bekabelde verbinding maakt en even via de e-mail een telefoonnummer doorgeeft waarop wij je mogen benaderen. Je mag deze richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl. Dan pak ik dit verder voor je op.

        Reageer


        • #5
          Beste Jos,

          Bedankt voor de e-mail. Ik heb deze beantwoord. Er wordt nog telefonisch contact met je opgenomen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Beste Jos,

            Bedankt voor de e-mail. Ik heb deze beantwoord. Er wordt nog telefonisch contact met je opgenomen.
            OK, bedankt voor zover!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X