Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met internetsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met internetsnelheid


  • #2
    dat betekent dat er in jouw omgeving een capaciteits-probleem is.
    hier melden zal niet zo veel helpen, dus moet je een email sturen, of via Facebook aan de slag moeten.
    dat laatste is misschien wel handig, want dan weet Google het ook en kunnen ze het verder wereldkundig maken

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      dat betekent dat er in jouw omgeving een capaciteits-probleem is.
      hier melden zal niet zo veel helpen, dus moet je een email sturen, of via Facebook aan de slag moeten.
      dat laatste is misschien wel handig, want dan weet Google het ook en kunnen ze het verder wereldkundig maken
      Die email had ik al eens gestuurd, zoals ik schreef: Zeelandnet ziet geen problemen en het zal dus wel aan mijn installatie liggen!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Die email had ik al eens gestuurd, zoals ik schreef: Zeelandnet ziet geen problemen en het zal dus wel aan mijn installatie liggen!
        Beste Jos, Is het mogelijk dat je een bekabelde verbinding maakt en even via de e-mail een telefoonnummer doorgeeft waarop wij je mogen benaderen. Je mag deze richten aan [email protected]. Dan pak ik dit verder voor je op.

        Reageer


        • #5
          Beste Jos,

          Bedankt voor de e-mail. Ik heb deze beantwoord. Er wordt nog telefonisch contact met je opgenomen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Beste Jos,

            Bedankt voor de e-mail. Ik heb deze beantwoord. Er wordt nog telefonisch contact met je opgenomen.
            OK, bedankt voor zover!

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                Is je netwerkkaart vervangen?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
                  Is je netwerkkaart vervangen?
                  Nee

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Nee
                    Wat is er dan verandert waardoor je nu ineens wel aan je snelheid komt?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                      Wat is er dan verandert waardoor je nu ineens wel aan je snelheid komt?
                      Bij mij niets, voor zover ik weet!

                      Reageer


                      • #12
                        Nog wat uitgeprobeerd en het blijkt dat als ik muziek afspeel (van de eigen harde schijf), de speler pauzeer en dan een snelheidstest doe, ik steeds maar op ong. de helft van wat het behoort te zijn kom. Sluit ik de speler helemaal af, dan haal ik wel de max. snelheid.
                        Dit gebeurt zowel met Groove als met de Windows mediaspeler! Geen idee waarom een in pauze staande mediaspeler zo'n 125 Mbps bandbreedte gebruikt als alle af te spelen nummers al op de eigen pc staan...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                          Nog wat uitgeprobeerd en het blijkt dat als ik muziek afspeel (van de eigen harde schijf), de speler pauzeer en dan een snelheidstest doe, ik steeds maar op ong. de helft van wat het behoort te zijn kom. Sluit ik de speler helemaal af, dan haal ik wel de max. snelheid.
                          Dit gebeurt zowel met Groove als met de Windows mediaspeler! Geen idee waarom een in pauze staande mediaspeler zo'n 125 Mbps bandbreedte gebruikt als alle af te spelen nummers al op de eigen pc staan...
                          Dat klinkt alsof je pc het gewoon niet aan kan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                            Dat klinkt alsof je pc het gewoon niet aan kan.
                            Onzin. Maar ik vraag me af of Jos al eens op het idee is gekomen om een ander apparaat dan de PC te gebruiken voor een speedtest.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Arcanum Bekijk bericht

                              Onzin. Maar ik vraag me af of Jos al eens op het idee is gekomen om een ander apparaat dan de PC te gebruiken voor een speedtest.
                              Dat is ie, rechtstreeks aangesloten laptop meet juiste snelheid, terwijl pc daarvoor en daarna afwijkt. Zoals ik aangaf met een mediaspeler in pauze. Is die mediaspeler helemaal afgesloten, dan meet ik weer een juiste snelheid. PC heeft 8Mb intern geheugen en draait vaak meerdere toepassingen tegelijk zonder problemen..

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X