Week geleden mailtje gestuurd dat ik digitale telefoon op wilde zeggen . 2 dagen later telefoontje met allerlei info over ander abonnement en bedragen . Gezegd wil gewoon telefoon opzeggen verder niks. Heb Breedband Premium sinds 2009 voor 36,50 (eigenlijk al langer ,maar was toen ook weer gezeur met veranderen ) en basis TV .
In mailbox krijg ik nieuw Abonnement TV + Internet BASIS !!!!
Annuleringsformulier ingevuld.
In mailbox nieuw Abonnement TV+ Internet Premium voor 59,50 (min 21 euro kabel is bij mij ook altijd nog 38,50 oftewel 2 euro meer p.mnd )
Gebeld met klantenservice 2x . 1e keer werd me verteld dat dit nieuwe abonnement altijd komt na verandering omdat oude niet meer bestaat .Verder veranderd er niks.
2e keer werd me dus uitgelegd dat bedrag ook niet anders wordt omdat kabel er nog af gaat .(klopt dus niet die rekensom)
Nu is het 1 november. Idd nieuw abonnement . Maar toen ging ik eens kijken naar wat als ik er van af wil volgende week .En toen plofte ik.
AFKOOPSOM !!!!! Vanwege 1 jarige abonnement .
Ik ga vanmiddag maar weer aan de telefoon zitten . Maar moest dit toch hier ook even kwijt. Klant sinds 1997 en dan dit gezeik ,naast hoop gezeur met snelheid en kabelsignaal TV afgelopen jaren (Borssele). Wat een klantvriendelijkheid.
Ga denk ik zo maar alles annuleren .
In mailbox krijg ik nieuw Abonnement TV + Internet BASIS !!!!
Annuleringsformulier ingevuld.
In mailbox nieuw Abonnement TV+ Internet Premium voor 59,50 (min 21 euro kabel is bij mij ook altijd nog 38,50 oftewel 2 euro meer p.mnd )
Gebeld met klantenservice 2x . 1e keer werd me verteld dat dit nieuwe abonnement altijd komt na verandering omdat oude niet meer bestaat .Verder veranderd er niks.
2e keer werd me dus uitgelegd dat bedrag ook niet anders wordt omdat kabel er nog af gaat .(klopt dus niet die rekensom)
Nu is het 1 november. Idd nieuw abonnement . Maar toen ging ik eens kijken naar wat als ik er van af wil volgende week .En toen plofte ik.
AFKOOPSOM !!!!! Vanwege 1 jarige abonnement .
Ik ga vanmiddag maar weer aan de telefoon zitten . Maar moest dit toch hier ook even kwijt. Klant sinds 1997 en dan dit gezeik ,naast hoop gezeur met snelheid en kabelsignaal TV afgelopen jaren (Borssele). Wat een klantvriendelijkheid.
Ga denk ik zo maar alles annuleren .
Reageer