Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnementsomzetting (ongevraagd)na opzeggen vaste telefoon en 1 jarig contract gekregen !

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnementsomzetting (ongevraagd)na opzeggen vaste telefoon en 1 jarig contract gekregen !

    Week geleden mailtje gestuurd dat ik digitale telefoon op wilde zeggen . 2 dagen later telefoontje met allerlei info over ander abonnement en bedragen . Gezegd wil gewoon telefoon opzeggen verder niks. Heb Breedband Premium sinds 2009 voor 36,50 (eigenlijk al langer ,maar was toen ook weer gezeur met veranderen ) en basis TV .
    In mailbox krijg ik nieuw Abonnement TV + Internet BASIS !!!!
    Annuleringsformulier ingevuld.
    In mailbox nieuw Abonnement TV+ Internet Premium voor 59,50 (min 21 euro kabel is bij mij ook altijd nog 38,50 oftewel 2 euro meer p.mnd )
    Gebeld met klantenservice 2x . 1e keer werd me verteld dat dit nieuwe abonnement altijd komt na verandering omdat oude niet meer bestaat .Verder veranderd er niks.
    2e keer werd me dus uitgelegd dat bedrag ook niet anders wordt omdat kabel er nog af gaat .(klopt dus niet die rekensom)

    Nu is het 1 november. Idd nieuw abonnement . Maar toen ging ik eens kijken naar wat als ik er van af wil volgende week .En toen plofte ik.

    AFKOOPSOM !!!!! Vanwege 1 jarige abonnement .

    Ik ga vanmiddag maar weer aan de telefoon zitten . Maar moest dit toch hier ook even kwijt. Klant sinds 1997 en dan dit gezeik ,naast hoop gezeur met snelheid en kabelsignaal TV afgelopen jaren (Borssele). Wat een klantvriendelijkheid.

    Ga denk ik zo maar alles annuleren .

  • #2
    Beste Christa,

    Vervelend te vernemen dat je zoveel problemen ervaart met de opzegging van het telefonie abonnement.

    Kan je een e-mail sturen met je klantgegevens naar [email protected] dan kijk ik even verder voor je?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Christa Bekijk bericht
      AFKOOPSOM !!!!! Vanwege 1 jarige abonnement .


      wat een drama, tsjonge, tsjonge
      je kunt ook een email sturen naar [email protected]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        wat een drama, tsjonge, tsjonge

        Reageer


        • #5
          Zo als jij las ik het eerst ook ,maar er staat sterkte onder ,dus net even iets anders lezen . Zat al op de kast nml. ;-)
          Trouwens ook mailtjes van forumbeheer gaan blijkbaar gewoon via klantenservice ,dus wacht het af.
          Anders draai ik gewoon alles terug.

          Reageer


          • #6
            Gisteren gebeld door Delta. Heb nu op de mail staan ,dat ik kosteloos op kan zeggen ,aanvang abonnement is veranderd naar 2013 ( geen idee hoe ze aan dat getal komen ,want heb hier staan 2009) . Blijft staan dat ik dus telefoon opzeg en duurder abonnement in mijn maag gesplitst krijg . Lijkt niet veel. 1,50 ,maar x 12 is toch echt 18 euro per jaar.
            Dus nog steeds wordt ik niet echt als goede vast klant behandeld.
            Kan dus ook niet meer alles terug draaien. Dus bedenktijd kennen ze ook niet bij Delta. Hoewel dat dus wel in de mail staat die je krijgt als je nieuwe abonnement ontvangt.
            Maar eens even bedenken of ik dat toch maar niet ga proberen. Want volgens mij is dat gewoon wettelijk .

            Daarnaast moet ik nu dus ook nog achter mijn nieuwe modem aan ,want heb hier nog een oude staan zonder wifi. Dan staat er dat er ook kaart bij hoort voor je TV.
            Kijk als je dan iemand ander abonnement in z'n maag splitst , doe het dan in ieder geval netjes.

            Ben dus nog steeds niet blije DELTA gebruiker .

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Ja ,ze gaan er dus gewoon van uit dat je all-in had ,terwijl dat niet zo was. Vandaar waarschijnlijk die datum van 2013 ,want toen was er wel al All-In .
                  Had gewoon ouderwets telefoon abonnement apart ,wel met een korting daar op ,omdat ik ook internet had. Maar betaalde ook vele meer als dat je nu telefoon neemt.

                  Kwam tot mijn stomme verbazing gisterenmiddag wel een bloemetje binnen . Bedoeling is goed ,(en ligt zeker niet aan Klantenservice ,die zijn goed en vriendelijk genoeg) maar had liever gewoon niet al dat gedoe gehad .

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X