Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gratis onderling bellen - heb ik iets gemist?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gratis onderling bellen - heb ik iets gemist?


  • #2
    U heeft niets gemist, maar in de factuur staat het volgende bericht

    Alles-in-1 Super 1-jarig contract van 01-10-2018 t/m 31-10-2018.Uwfactuur is aangepast.Uziet vanaf nu DELTAOnderling Bellen in de omschrijving op uw factuur met een apart bedrag. Aan de totaal prijs en de functionaliteit van uwabonnement is niks gewijzigd.

    Reageer


    • #3
      Beste Jos,

      Zie ook onderstaande informatie:

      Tot 1 oktober 2018 was Onderling Bellen met andere klanten van DELTA standaard onderdeel van het Alles-in-1-pakket. De prijs van de bundel was tot die tijd in het pakket opgenomen. Sinds 1 oktober wordt deze bundel apart gefactureerd. De prijs van het Alles-in-1 pakket gaat als gevolg daarvan omlaag, aan de totale maandelijkse prijs verandert niets.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Beste Jos,

        Zie ook onderstaande informatie:

        Tot 1 oktober 2018 was Onderling Bellen met andere klanten van DELTA standaard onderdeel van het Alles-in-1-pakket. De prijs van de bundel was tot die tijd in het pakket opgenomen. Sinds 1 oktober wordt deze bundel apart gefactureerd. De prijs van het Alles-in-1 pakket gaat als gevolg daarvan omlaag, aan de totale maandelijkse prijs verandert niets.

        Reageer


        • #5
          Beste Jos,

          De belbundel onderling bellen is net als de overige belbundels per maand op te zeggen of te activeren. Dit kan je aan/uit zetten vian MijnDELTA. Je hoeft hiervoor niet te wachten op de looptijd van het Alles-In- 1 pakket.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Beste Jos,

            De belbundel onderling bellen is net als de overige belbundels per maand op te zeggen of te activeren. Dit kan je aan/uit zetten vian MijnDELTA. Je hoeft hiervoor niet te wachten op de looptijd van het Alles-In- 1 pakket.
            Die informatie had dus m.i. aan alle klanten met een lopend contract, waar onderling bellen nog als een "gratis" onderdeel in is opgenomen, moeten worden medegedeeld. Bijv. in het mailtje waar simonjan naar verwijst, duidelijk...open...transparant!

            Reageer


            • #7
              Misschien toch handig om ook op onderstaande pagina "gratis bellen" aan te passen...

              https://www.delta.nl/tv-internet-tel...rce=zeelandnet

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Bedankt voor de waarschuwing. Aangezien er in mijn omgeving niemand meer Delta heeft, heb ik het meteen uitgezet. Ik vind het niet erg netjes van Delta dat ze daar geen bericht van sturen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X