Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gratis onderling bellen - heb ik iets gemist?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gratis onderling bellen - heb ik iets gemist?

    Met mijn alles-in-een abonnement kon ik ook gratis onderling bellen met andere Zeelandnetabonee's. Het valt me op, dat er bij het afsluiten van een nieuw abonnement een optie "onderling bellen" kan worden gekozen voor € 3 per maand.
    Voor zover ik weet is er nooit naar bestaande klanten gecommuniceerd, dat gratis bellen nu dus € 3 kost en als je heel weinig belt, je die €3 per maand dus zou kunnen besparen...
  • 8 Reacties

  • #2
    U heeft niets gemist, maar in de factuur staat het volgende bericht

    Alles-in-1 Super 1-jarig contract van 01-10-2018 t/m 31-10-2018.Uwfactuur is aangepast.Uziet vanaf nu DELTAOnderling Bellen in de omschrijving op uw factuur met een apart bedrag. Aan de totaal prijs en de functionaliteit van uwabonnement is niks gewijzigd.

    Reageer


    • #3
      Beste Jos,

      Zie ook onderstaande informatie:

      Tot 1 oktober 2018 was Onderling Bellen met andere klanten van DELTA standaard onderdeel van het Alles-in-1-pakket. De prijs van de bundel was tot die tijd in het pakket opgenomen. Sinds 1 oktober wordt deze bundel apart gefactureerd. De prijs van het Alles-in-1 pakket gaat als gevolg daarvan omlaag, aan de totale maandelijkse prijs verandert niets.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Beste Jos,

        Zie ook onderstaande informatie:

        Tot 1 oktober 2018 was Onderling Bellen met andere klanten van DELTA standaard onderdeel van het Alles-in-1-pakket. De prijs van de bundel was tot die tijd in het pakket opgenomen. Sinds 1 oktober wordt deze bundel apart gefactureerd. De prijs van het Alles-in-1 pakket gaat als gevolg daarvan omlaag, aan de totale maandelijkse prijs verandert niets.
        Blijft het een feit, dat "gratis bellen" nu dus € 3 per maand kost, waar je na afloop van de contractduur dus vanaf zou kunnen!

        Reageer


        • #5
          Beste Jos,

          De belbundel onderling bellen is net als de overige belbundels per maand op te zeggen of te activeren. Dit kan je aan/uit zetten vian MijnDELTA. Je hoeft hiervoor niet te wachten op de looptijd van het Alles-In- 1 pakket.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Beste Jos,

            De belbundel onderling bellen is net als de overige belbundels per maand op te zeggen of te activeren. Dit kan je aan/uit zetten vian MijnDELTA. Je hoeft hiervoor niet te wachten op de looptijd van het Alles-In- 1 pakket.
            Die informatie had dus m.i. aan alle klanten met een lopend contract, waar onderling bellen nog als een "gratis" onderdeel in is opgenomen, moeten worden medegedeeld. Bijv. in het mailtje waar simonjan naar verwijst, duidelijk...open...transparant!

            Reageer


            • #7
              Misschien toch handig om ook op onderstaande pagina "gratis bellen" aan te passen...

              https://www.delta.nl/tv-internet-tel...rce=zeelandnet

              Reageer


              • #8
                Voor de vaste telefoonaansluiting is er ook een apart tarief.
                Aan of uit maakt € 1,50 verschil op je All-In abonnement
                Een stoere spreuk onder een bericht is niet automatisch in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                  Met mijn alles-in-een abonnement kon ik ook gratis onderling bellen met andere Zeelandnetabonee's. Het valt me op, dat er bij het afsluiten van een nieuw abonnement een optie "onderling bellen" kan worden gekozen voor € 3 per maand.
                  Voor zover ik weet is er nooit naar bestaande klanten gecommuniceerd, dat gratis bellen nu dus € 3 kost en als je heel weinig belt, je die €3 per maand dus zou kunnen besparen...
                  Bedankt voor de waarschuwing. Aangezien er in mijn omgeving niemand meer Delta heeft, heb ik het meteen uitgezet. Ik vind het niet erg netjes van Delta dat ze daar geen bericht van sturen.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X