Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste telefoon

    hoe lang duurt portering bij zeelandnet. ik was overgegaan van zeelandnet naar t mobile en dat ging fout met aansluiting. dus weer terug naar zeelandnet. op 17 september gebeld of nummer van mijn moeder 87 jaar oud met spoed weer kon worden aangesloten. ze gingen der best doen om op 19 september weer actief te zijn , maar is nu 21 september en nog steeds niet.mijn moeder heeft geen telefoon maar wat erg is ook geen ALLEMERING VAN ALLEVO IN MIDDELBURG.HEB AL UREN GEBELD maar niemand weet het. zijn stelletje sukkels achter de telfoon. als je zegt dinsdag middag had ik vriendelijk vrouw aan telefoon en die ging er spoed achter zetten de afdeling gebeld en portering ging starten en zou woensdag actief zijn. maar niks hoor en als je dan weer belt en als je zegt van die vrouw die ging doen is er NIKS VANWAAR. je word als leugenaar neer gezet. bah slechte service. weet nu ook niet meer wat ik moet doen.

  • #2
    stuur een email naar [email protected]
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
    je kun het ook via Facebook proberen

    Reageer


    • #3
      heb al zoveel geprobeerd en lost niks op

      Reageer


      • #4
        maar als je niks doet, kom je er zeker niet

        Reageer


        • #5
          heb net mail gestuur,heb al meer dan 10 uren aan telfoon gezeten. klacht ingediend. wat moet ik nog meer doen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door beertje Bekijk bericht
            hoe lang duurt portering bij zeelandnet. ik was overgegaan van zeelandnet naar t mobile en dat ging fout met aansluiting. dus weer terug naar zeelandnet. op 17 september gebeld of nummer van mijn moeder 87 jaar oud met spoed weer kon worden aangesloten. ze gingen der best doen om op 19 september weer actief te zijn , maar is nu 21 september en nog steeds niet.mijn moeder heeft geen telefoon maar wat erg is ook geen ALLEMERING VAN ALLEVO IN MIDDELBURG.HEB AL UREN GEBELD maar niemand weet het. zijn stelletje sukkels achter de telfoon. als je zegt dinsdag middag had ik vriendelijk vrouw aan telefoon en die ging er spoed achter zetten de afdeling gebeld en portering ging starten en zou woensdag actief zijn. maar niks hoor en als je dan weer belt en als je zegt van die vrouw die ging doen is er NIKS VANWAAR. je word als leugenaar neer gezet. bah slechte service. weet nu ook niet meer wat ik moet doen.
            Beste beertje,

            Wij hebben u een reactie op uw e-mail gestuurd.

            Reageer


            • #7
              djw,hoop dat nu gauw oplost. over paar dagen ben ik op vakantie en dan zou ik toch graag zien dat mijn moeder telefoon heeft

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                stuur een email naar [email protected]
                vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
                je kun het ook via Facebook proberen
                Het is vervelend dat uw moeder nog steeds niet bereikbaar is. Ook is het vervelend dat de overstap fout is gegaan bij T-mobile, want hier is het probleem ontstaan. Wij stellen alles in het werk om dit spoedig te herstellen en het nummer weer terug te halen naar ons, maar dit is niet met een knip in de vingers gebeurd. Hier kan enkele weken overheen gaan.

                Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te bespoedigen, ook niet door het uiten van allerlei klachten via verschillende media.

                gedaan dit is antwoord

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X