hoe lang duurt portering bij zeelandnet. ik was overgegaan van zeelandnet naar t mobile en dat ging fout met aansluiting. dus weer terug naar zeelandnet. op 17 september gebeld of nummer van mijn moeder 87 jaar oud met spoed weer kon worden aangesloten. ze gingen der best doen om op 19 september weer actief te zijn , maar is nu 21 september en nog steeds niet.mijn moeder heeft geen telefoon maar wat erg is ook geen ALLEMERING VAN ALLEVO IN MIDDELBURG.HEB AL UREN GEBELD maar niemand weet het. zijn stelletje sukkels achter de telfoon. als je zegt dinsdag middag had ik vriendelijk vrouw aan telefoon en die ging er spoed achter zetten de afdeling gebeld en portering ging starten en zou woensdag actief zijn. maar niks hoor en als je dan weer belt en als je zegt van die vrouw die ging doen is er NIKS VANWAAR. je word als leugenaar neer gezet. bah slechte service. weet nu ook niet meer wat ik moet doen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Vaste telefoon
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
stuur een email naar [email protected]
vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
je kun het ook via Facebook proberen
-
Oorspronkelijk gepost door beertje Bekijk berichthoe lang duurt portering bij zeelandnet. ik was overgegaan van zeelandnet naar t mobile en dat ging fout met aansluiting. dus weer terug naar zeelandnet. op 17 september gebeld of nummer van mijn moeder 87 jaar oud met spoed weer kon worden aangesloten. ze gingen der best doen om op 19 september weer actief te zijn , maar is nu 21 september en nog steeds niet.mijn moeder heeft geen telefoon maar wat erg is ook geen ALLEMERING VAN ALLEVO IN MIDDELBURG.HEB AL UREN GEBELD maar niemand weet het. zijn stelletje sukkels achter de telfoon. als je zegt dinsdag middag had ik vriendelijk vrouw aan telefoon en die ging er spoed achter zetten de afdeling gebeld en portering ging starten en zou woensdag actief zijn. maar niks hoor en als je dan weer belt en als je zegt van die vrouw die ging doen is er NIKS VANWAAR. je word als leugenaar neer gezet. bah slechte service. weet nu ook niet meer wat ik moet doen.
Wij hebben u een reactie op uw e-mail gestuurd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtstuur een email naar [email protected]
vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
je kun het ook via Facebook proberen
Het is jammer genoeg niet mogelijk om dit te bespoedigen, ook niet door het uiten van allerlei klachten via verschillende media.
gedaan dit is antwoord
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer