Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten van TV & Internet uitleg gevraagd.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kosten van TV & Internet uitleg gevraagd.

    Ik heb eigenlijk meerdere vragen en dat zijn deze 1: Ik maak iedere maand 57euro over voor mijn tv/internet en zie net op mijn Delta dat ik maar 50,50euro iedere maand moet betalen waar gaat de extra 6,50euro iedere maand die ik dan teveel betaal naar toe?? vraag 2 : Waarom moet ik als ik op mijn Delta inlog en ik ga naar Tv/Internet toe en ik bekijk deze gegevens dan staat er dat Tv/Internet (inclusief TV Basis) maandelijks mij 50,50 euro kost maar nu word er elke maand nog eens extra 21 euro voor Tv Basis bij gerekend door Delta?? Dus ik betaal iedere maand 57 euro+21euro en nu kijk ik en dan word er ook nog eens nota's gerekend voor internet/overig?? Wat iedere maand verschilt soms 8euro en soms 29 euro!? Voor wat is dit dan weer ?? Hier op deze vragen wil ik wel eens antwoorden op krijgen AUB.

  • #2
    Welkom op het forum, karma2018

    Hier lezen zowel klanten mee als ook medewerkers van ZeelandNet. Een medewerker van ZeelandNet kan deze vragen vast voor je beantwoorden. Voor jouw persoonlijke situatie kun je deze vragen het beste per e-mail voorleggen aan [email protected] met vermelding van je klantnummer, zodat er ook echt op jouw situatie kan worden ingegaan.

    Reageer


    • #3
      Goeie vraag, maar ik lees hem drie of vier keer in andere topics? Waarom?

      Reageer


      • #4
        omdat ik geen reactie kreeg!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door karma2018
          omdat ik geen reactie kreeg!
          Goed verhaal...sterkte.

          Reageer


          • #6
            Ik heb je in een ander topic al gevraagd om een e-mail te sturen naar [email protected]

            Reageer


            • #7
              Laatst bewerkt door karma2018; 14 Jan 2019, 11:42. Reden: Dit er nog even bij vermelden! Ik ben pas 11 maanden klant bij Delta!!!! onthou deze na het lezen van de beantwoorde emails

              Reageer


              • #8
                Hallo karma2018, ik heb op je andere topic een antwoord gezet. Hopelijk is dat antwoord duidelijk. Zo niet dan hoor ik het graag.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X