Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten van TV & Internet uitleg gevraagd.

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kosten van TV & Internet uitleg gevraagd.

Ik heb eigenlijk meerdere vragen en dat zijn deze 1: Ik maak iedere maand 57euro over voor mijn tv/internet en zie net op mijn Delta dat ik maar 50,50euro iedere maand moet betalen waar gaat de extra 6,50euro iedere maand die ik dan teveel betaal naar toe?? vraag 2 : Waarom moet ik als ik op mijn Delta inlog en ik ga naar Tv/Internet toe en ik bekijk deze gegevens dan staat er dat Tv/Internet (inclusief TV Basis) maandelijks mij 50,50 euro kost maar nu word er elke maand nog eens extra 21 euro voor Tv Basis bij gerekend door Delta?? Dus ik betaal iedere maand 57 euro+21euro en nu kijk ik en dan word er ook nog eens nota's gerekend voor internet/overig?? Wat iedere maand verschilt soms 8euro en soms 29 euro!? Voor wat is dit dan weer ?? Hier op deze vragen wil ik wel eens antwoorden op krijgen AUB.
  • 7 Reacties

Welkom op het forum, karma2018

Hier lezen zowel klanten mee als ook medewerkers van ZeelandNet. Een medewerker van ZeelandNet kan deze vragen vast voor je beantwoorden. Voor jouw persoonlijke situatie kun je deze vragen het beste per e-mail voorleggen aan forumbeheer@zeelandnet.nl met vermelding van je klantnummer, zodat er ook echt op jouw situatie kan worden ingegaan.

Reageer

Goeie vraag, maar ik lees hem drie of vier keer in andere topics? Waarom?

Reageer

omdat ik geen reactie kreeg!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door karma2018
          omdat ik geen reactie kreeg!
          Goed verhaal...sterkte.

Reageer

Ik heb je in een ander topic al gevraagd om een e-mail te sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met jouw vragen, zodat ik deze voor je kan beantwoorden.

Tot op heden heb ik nog geen e-mail voorbij zien komen... Heb je er al wel één naar dit e-mailadres verzonden met hierin jouw klantnummer/relatienummer en jouw vragen. Dan kan ik het aan de hand van jouw klantgegevens allemaal netjes beantwoorden.

We zien je reactie graag tegemoet.

Reageer

Ik heb al verschillende keren ge-emailed en dit waren de antwoorden ervan: als eerste :Beste meneer De Smit,
              U vraagt waarom u moet bijbetalen voor een jaarnota, omdat u alleen Telecom diensten van ons afneemt.
              Wij hebben geprobeerd u hierover telefonisch te bereiken via het telefoonnummer 06 - 84 69 34 70. Dit is helaas niet gelukt.
              Uit onze administratie blijkt dat u een Alles-in-1 Premium abonnement heeft en Digitale TV van DELTA. Hiervoor heeft een actief kabelsignaal nodig. Dit kabelabonnement wordt maandelijks gefactureerd onder de naam 'TV Basis' door DELTA Energie en wordt in mindering gebracht bij DELTA Fiber. Dit ziet u terug op uw MijnDELTA account.
              Voor de dienst 'TV Basis' heeft u een jaarnota ontvangen.. En nu email antwoord nr 2:
              Beste meneer of mevrouw De Smit,

U wilt weten waarom u een afrekening krijgt voor uw TV-basis abonnement terwijl dit een vast bedrag is.

U betaalt maandelijks EUR 21,50 voor TV Basis. Op uw maandnota voor energie ronden wij de bedragen af op hele euro’s. In dit geval EUR 21,00. Dit verekenen wij op de jaarnota. Uw jaarnota gaat over de periode 22 oktober 2017 tot 21 oktober 2018; deze treft u aan in de bijlage.

Er wordt in deze nota elf termijnbedragen verrekend in plaats van twaalf. Dit betekent dat er in deze nota nog één maand betaald moet worden. En nu anwoord nr 3 via email :
              U geeft aan wanneer u twaalf x EUR 0,50 telt u uitkomt op een bedrag van EUR 6. Omdat de jaarnota gaat over de periode van 22 oktober 2017 tot 21 oktober 2018 en er elf maanden in rekening worden in plaatst van twaalf, mist er één maand termijnbedrag van EUR 21,-. Om deze reden is het niet EUR 6,-, maar EUR 22,64.
              Laatst bewerkt door karma2018; 14 Jan 2019, 11:42. Reden: Dit er nog even bij vermelden! Ik ben pas 11 maanden klant bij Delta!!!! onthou deze na het lezen van de beantwoorde emails

Reageer

Hallo karma2018, ik heb op je andere topic een antwoord gezet. Hopelijk is dat antwoord duidelijk. Zo niet dan hoor ik het graag.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X