Ik krijg deze melding als ik de ziggo sport totaal open: Wij hebben gedetecteerd dat u gebruikt maakt van een proxy of vpn-verbinding. Dit is vanwege beeldrechten niet toegestaan. Ik ben we gewoon ingelogd. Heb de app al eens geherinstalleerd maar dit maakte niets uit. Wat kan ik hier aan doen?. App heeft tot voor kort altijd goed gewerkt.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ziggo sport totaal app werkt niet meer
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Over het algemeen weet je wel wanneer je een proxy of VPN gebruikt aangezien je dit zelf moet instellen. Omdat je deze vraag stelt vermoed ik dat je daar geen gebruik van maakt. Kan je eens proberen of het wel lukt via de dataverbinding van je mobiele provider (4G)?A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Dan weten we dat er dus in je eigen verbinding iets loos is waardoor de app denkt dat je gebruik maakt van een proxy of VPN. Wellicht komt het door je IP adres. Om een ander IP adres te krijgen moet je het modem 24 uur van de spanning houden. Soms krijg je hem al eerder dan die 24 uur, dus je zou vannacht voor het slapen gaan het modem van de spanning kunnen halen en deze vervolgens morgen weer terug aansluiten. Probeer het dan nogmaals
Om zeker te zijn dat je IP adres is veranderd kan je via google zoeken op de term 'wat is mijn IP adres?' Dit doe je vervolgens na het rebooten de volgende dag nogmaals. Zijn de cijfers verschillend? Dan heb je een nieuw IP. Anders moet je het modem toch echt even 24 uur van de spanning houden....A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer