Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo sport totaal app werkt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo sport totaal app werkt niet meer

    Ik krijg deze melding als ik de ziggo sport totaal open: Wij hebben gedetecteerd dat u gebruikt maakt van een proxy of vpn-verbinding. Dit is vanwege beeldrechten niet toegestaan. Ik ben we gewoon ingelogd. Heb de app al eens geherinstalleerd maar dit maakte niets uit. Wat kan ik hier aan doen?. App heeft tot voor kort altijd goed gewerkt.

  • #2
    Welkom op het forum Tonnie!

    Maak je ook gebruik van proxy of VPN verbindingen? Bij mij werkt de app zonder problemen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Voor zover ik weet maak ik geen gebruik van proxy of vpn. Hoe kan ik dit controleren?

      Reageer


      • #4
        Over het algemeen weet je wel wanneer je een proxy of VPN gebruikt aangezien je dit zelf moet instellen. Omdat je deze vraag stelt vermoed ik dat je daar geen gebruik van maakt. Kan je eens proberen of het wel lukt via de dataverbinding van je mobiele provider (4G)?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Op 4G werkt het wel.

          Reageer


          • #6
            Ok. Dan weten we iig dat je account niet geblokkeerd is. Via wat voor Wifinetwerk probeer je verbinding te maken?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Via 2.4 en 5 g. Heb beide geprobeerd. EPC3940 router.

              Reageer


              • #8
                Gewoon via je eigen netwerk begrijp ik? Kan je eens als test een ander netwerk proberen? Bijvoorbeeld van een vriend, kennis of familielid.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Zal ik doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Op ander netwerk werkt het wel

                    Reageer


                    • #11
                      Dan weten we dat er dus in je eigen verbinding iets loos is waardoor de app denkt dat je gebruik maakt van een proxy of VPN. Wellicht komt het door je IP adres. Om een ander IP adres te krijgen moet je het modem 24 uur van de spanning houden. Soms krijg je hem al eerder dan die 24 uur, dus je zou vannacht voor het slapen gaan het modem van de spanning kunnen halen en deze vervolgens morgen weer terug aansluiten. Probeer het dan nogmaals

                      Om zeker te zijn dat je IP adres is veranderd kan je via google zoeken op de term 'wat is mijn IP adres?' Dit doe je vervolgens na het rebooten de volgende dag nogmaals. Zijn de cijfers verschillend? Dan heb je een nieuw IP. Anders moet je het modem toch echt even 24 uur van de spanning houden....
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Ga ik probeer thnx

                        Reageer


                        • #13
                          Modem/router na 14 uur van de stroom te hebben gehad weer opgestart en deze heeft nu een nieuw ip adres.
                          Ziggo sport totaal werkt weer . Bedankt voor de hulp.

                          Reageer


                          • #14
                            Super! Leuk dat je dit nog even laat weten
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X