Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Budget Internet pakket -- 30mbps >>75 mbps (incl prijsstijging) Cisco 3212EPC EuroDocsis 440mbps

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Tsja, kijk nou uit Fred, je bent zomaar een trol

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door jpj77
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Beweer je nou echt dat onze collega's van Support je aan het trollen zijn??
      Dat beweer ik inderdaad!

      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Er is geen reden om zo cynisch te reageren. Zij zitten daar alleen maar om je te helpen met problemen.
      Dat maak ik altijd zelf nog wel uit hoe ik reageer.

      Je wilt er wel cynisch van worden als er zo met je vaste klanten wordt omgegaan. Er zijn wel meerdere vaste klanten die zich ook niet serieus voelen genomen. In dit geval wordt ik niet geholpen, aangezien jullie willen dat ik dat nieuwe modem plaats.....dat is het hele eiereten! Noem het 'n soort van chantage.



      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      Daarnaast hebben zij met je afgesproken dat je zou bellen als problemen aan bleven houden. Na controle van het systeem zie ik geen ontvangen belletje na het eerdere contact.
      Ik blijf niet steeds bellen met uw klanten-service. Het kost me onnodig veel belkosten.

      Het probleem begon eigenlijk al met de 1ste (gratis) snelheidsverhoging van j.l 20Mpbs>30Mbps. Dat heeft me 20 euro gekost aan belminuten en puntje bij paaltje heeft klacht.nl blijkbaar geholpen om de verhoging actief op het modem te zetten.

      Nu, bij de 2de snelheidsverhoging die 'n prijsstijging met zich meebrengt per 1 juli 2018 is het helemaal huilen met de pet op!

      De snelheid a 75Mbps is weer niet actief op mijn modem geplaatst! Wat uitkomt op 9,7MB/s.

      Mijn Cisco 3212EPC modem is prima in orde alsmede de CAT5 kabel EN de router! Het is te makkelijk om uw problemen af te schuiven op de klant.

      Beetje vreemd ook dat ineens mijn apparatuur kapot is per 1 juli 2018....Ik download gewoon op de oude 30Mbps a 3,7MB/s. Er is dan ook niets kapot aan mijn kant.

      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      Je modem heeft het juiste profiel
      Nee, blijkbaar niet. Dit kan trouwens PER modem gezet worden ( de config file die de downstream/upstream snelheid bevat)

      U, Zeelandnet wilt dat modem vervangen, en u maakt er van dat de klant niet meewerkt.

      Het modem is niet kapot en nogmaals....kan deze snelheid makkelijk hebben. Dit is trouwens bevestigd door uw collegaa die mij vanmiddag heeft gebeld.

      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      de modemwaardes zijn inorde en er is geen wijkstoring zichtbaar. Er moet daarom als eerste gedacht worden aan eigen apparatuur als oorzaak van de verstoring
      Zoals u hierboven kunt lezen download ik gewoon op de oude snelheid a 30Mbps...er is niks kapot aan mijn zijde.

      Als ik de 1ste keer belde stak de klantenservice het op het modem?! De medewerkster meldde me dat de snelheid dan ook niet hoger dan 30Mbps zal zijn! Toen wilde ze nog eens doorverbinden met uw technische dienst hehe...

      Toen heb ik de klanten-service gemaild met alle gegevens alsmede screenshots/specificaties van het Cisco 3212EPC modem. Hierop wordt niet gereageer trouwens.

      Als ik dan de 2de keer bel (blijkt wel dat ik het toch al heb geprobeerd via mail EN telefoon) hebben ze uiteraard dat mailtje gelezen! En wordt me gemeld dat het aan de KABEL ligt (CAT5) Daar is ook niks mis mee (Download op 30Mbps)

      Er valt eigenlijk niet meer fatsoenlijk te communiceren als je als klant zo voor de zot wordt gehouden


      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      Heb je al eens een rechtstreekse aansluiting geprobeerd? Dus zonder verouderde router er tussen
      Steek het 'n beetje op m'n prima werkende router! Ga je schamen aub!

      En ja, dat heb ik uiteraard even getest....
      Omdat het voor sommige mensen verouderd is wil dat nog niet zeggen dat het voor andere mensen verouderd is.
      Deze router haalt gewoon 100Mbps en dat is ook te zien aan de groene ledjes (amber = 10Mbps..) Al zou deze dan ook niet de 30Mbps halen. Er dient niks verandert te worden voor dit Budget pakket met 75Mbps.

      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      Dat de oude router in theorie 100 Mbps kan verwerken wil nog niet zeggen dat deze dat in de praktijk ook doet.
      Jaja....zo kan je aan de gang blijven om maar je gelijk te halen EN dus het modem te laten vervangen zoals HIERONDER is te lezen...Zie je de pattern in het geheel? Ik namelijk wel.
      Oorspronkelijk gepost door Matthijs
      Haal je rechtstreeks ook niet de juiste snelheid, dan is het modem defect. Dat kan wel eens gebeuren met oudere apparatuur.
      Nogmaals, het modem is niet defect. Per abuis is het kapot per 1 juli 2018. Ik download gewoon met de oude snelheid ALS er in bv spitsuren niet wordt geknepen. Ik heb namelijk de snelheid getest en rond 18.00 zit je maar rond de 2MB/s...Ja, getest via de Delta speedtest.

      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Ik snap je issues dan ook niet met het wisselen van het modem. Je kan het nieuwe modem gewoon in bridge zetten waarmee deze hetzelfde werkt als een EPC 3212
      Ik snap jullie issue niet helemaal?!

      Iemand het nieuwe modem opdringen, terwijl de Cisco3212EPC naar behoren werkt met het Budget pakket. Als ik nou 'n Super etc pakket zou afnemen zou ik natuurlijk het modem inwisselen aangezien het anders die snelheden niet aankan.


      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Maar eigenlijk zeg je, wanneer wij het modem niet mogen wisselen, dat je niet wilt dat het probleem opgelost wordt. Anders zou je geen probleem hebben met een modemwissel. Wij willen je graag de dienst leveren waarvoor je betaald, maar maak het ons dan ook mogelijk om dit te doen.
      Ik noem het bijdehand gedrag en ik ben ervan overtuigd dat de klachten het probleem zijn.

      Ik verwacht gewoon de 75Mbps te halen met deze Cisco3212. Het is namelijk bevestigd dat het werkt, en als zaken werken hoeft er niets vervangen te worden. Als er dan van jullie kant met klanten wordt omgegaan of ze van toeten nog blazen weten, wordt het 'n beetje te gortig, dat is het hele probleem.


      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Dat het je niet lukt om in te loggen op het modem is logisch. Op een EPC 3212 kan je niet inloggen. Daarnaast is het interne IP adres wat wij zouden gebruiken 192.168.11.1.
      Dat is ook niet waar!

      Als de provider de inlog niet heeft geblokt natuurlijk. Eerder vandaag (voordat ik het screenshot van de modem settings had gepost naar aanleiding van de post van Niggo/driepinter) kon ik op de Cisco modem komen via 192.168.100.1

      Dat is namelijk het adres voor dit modem en niet 11.1. Google het maar, er is natuurlijk vaker door mensen naar gevraagd. Inloggen zou ook nog kunnen als die data niet is aangepast door de provider.
      Nadat ik hier heb gepost kon ik ineens niet meer op de modem pagina komen. Verrassend zeg
      Moest ik daar nou eens op kunnen inloggen kon ik de exacte Downstream/Upstream zien waar het modem op is ingesteld.

      https://www.google.com/search?client...iw=845&bih=538

      ziggo forum....
      Je kunt wel inloggen op de Cisco EPC3212, maar je kunt niets instellen. Is enkel om de waardes en informaties van het modem in te kunnen zien. Modem is bridged.

      http://192.168.100.1/ en als je op [Log In] drukt... (hier hoef je geen inloggegevens voor in te vullen)

      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Tenzij je dit zelf veranderd zou hebben. Je kan hooguit inloggen op je Netgear router.
      Nee, ik heb niks verandert! Zoals je kunt lezen hierboven is het voor dit modem 192.168.100.1. Daar heb ik namelijk de info vandaan gehaald om 'n screenshot te maken van die settings. Nu kan ik er inderdaad niet meer op!

      En ja, uiteraard kan je inloggen op 'n router (wel je default user/pass) veranderen, wel zo veilig.....


      Bedankt weer om 'n mens z'n tijd te verspillen, en het zo te draaien dat het probleem bij de klant zit.

      Ik voel me dan ook genoodzaakt om het voorval voor te leggen aan de GeschillenCommissie Telecommunicatie want er niet ineens per 1 juli iets kapot aan mijn zijde. Als je als buitenstaander meeleest zie je gewoon dat jullie willen dat het modem wordt vervangen.

      Bvd voor enige medewerking.

      Reageer


      • #18
        Persoonlijk vind ik het fascinerend dat je geholpen wilt worden en dan de mensen die dat proberen niet een klein beetje afbekt maar echt schoffeert. En na daar op gewezen te zijn er gewoon een schepje op doet. Wat verwacht je van mensen? Apart. Maar dan ben ik maar een trol

        Reageer


        • #19
          Stop met dat idiote gedrag, even modem stroomloos zetten ( 2 min ) en dan weer inpluggen.
          Je moet gewoon niet zo moeilijk doen en luisteren wat ze zeggen, de EPC3940 is echt niet verkeerd.
          Bij ons was er ook iets mis met de 3212, verwisselt voor de 3940 en geen probleem meer.
          Overigens heb je bij de 3940 niet meer je eigen router nodig en heb je ook gelijk Wifi AC daarop. Met jou router ben ik bang dat je niet hoger dan 54mbps ( wrs 30-40 mbps in het echt ) gaat halen over wifi.

          Reageer


          • #20
            Als je je niet kan gedragen jpj77, dan verwijderen we jou gewoon van het forum. En niet omdat je een storing meld, zoals je jezelf in een eerder bericht al mee probeert in te dekken, maar puur vanwege je gedrag.

            Dat jezelf wel uitmaakt hoe je reageert gaat maar op tot bepaalde hoogte. Als je je niet kan gedragen, dan bepalen wij dat het ongewenst is.

            Of je router nog perfect werkt is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Het apparaat wordt niet ondersteund door ons, dus als je wilt testen of je verbinding een probleem heeft, dan doe je dit rechtstreeks op het modem. Je beweert wel dat je niet geholpen wordt, maar als we jou vervolgens willen helpen is het chantage (???) omdat we een modem willen wisselen. In theorie kan het modem de snelheid van je abonnement met gemak halen, maar in de praktijk lijkt het dus niet te lukken.

            Mijn Cisco 3212EPC modem is prima in orde alsmede de CAT5 kabel EN de router! Het is te makkelijk om uw problemen af te schuiven op de klant.
            Waaruit trek je die conclusie dan? Volgens mij geef je aan de juiste snelheid niet te halen. Wij geven aan dat we het willen oplossen, maar dat is dan volgens jou 'afschuiven'. Wat wil je dan wat we gaan doen?

            Ik snap jullie issue niet helemaal?!

            Iemand het nieuwe modem opdringen, terwijl de Cisco3212EPC naar behoren werkt met het Budget pakket.
            Haal je de juiste snelheid dan? Nee. Hoe kom je er dan bij dat het modem naar behoren werkt?

            Als er dan van jullie kant met klanten wordt omgegaan of ze van toeten nog blazen weten, wordt het 'n beetje te gortig, dat is het hele probleem.
            Nee, jij denkt alles beter te weten dan de mensen die dit doen voor hun werk. Prima, maar ga dan niet doen dat je niet geholpen wordt omdat er niet verteld wordt wat jij wilt horen. Net zoals bij het IP adres van het modem en het wel of niet kunnen inloggen op het modem. Wij geven iets aan, maar het is allemaal niet waar.

            En zo kunnen we nog wel ff doorgaan, maar dat gaan we niet doen.

            Zoals al eerder gezegd, wij helpen je graag verder, ook de medegebruikers hier op het forum, maar je moet wel zelf willen. Als je niet wilt dat je geholpen wordt, dan is dat prima, maar doe dan niet alsof wij dat niet willen en stop dan ook met klagen.

            Als je als buitenstaander meeleest zie je gewoon dat jullie willen dat het modem wordt vervangen.
            Die buitenstaander ziet een helpende hand die weggeslagen wordt....
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Hoi,

              Ik gedraag me verder fatsoenlijk.

              Het wordt me wat lastiger gemaakt van uw kant, en dan is het te makkelijk als 'n moderator mij te vertellen om mijn account te verwijderen. Dat noemen ze de weg van de minste weerstand!

              Dit is trouwens eerd voorgevallen omdat de waarheid wordt gepost. Dat wordt blijkbaar niet geduld, beetje zoals de Chinezen

              Kijk, het is allemaal gegrond van mijn kant, en de pagina is ondertussen bewaard indien het wordt verwijdert. U met al uw collega's spelen in dit geval onder 1 hoedje.

              De (oprechte) buitenstaander snapt mij en doorziet de chantage ivm de modem vervanging


              Geachte,

              Het is niet opgelost. Dat maken jullie ervan, aangezien u gelijk wilt krijgen.In dit geval heb ik gelijk.

              Het is te makkelijk om via het serviceforum 'n moderator op me af te vuren, die voor zijn bedrijf/collega's praat!

              Mijn apparatuur incl de kabel zijn in prima staat. Ik verwacht dan ook dat jullie de snelheidsverhoging gewoon netjes actief doorvoeren op mijn modem a 75Mbps met terugwerkende kracht to 1 juli 2018......en dit is niet gebeurt tot op heden.

              Om het te testen wil ik van u, de technische dienst 'n bewijs van de modemsettings, die aantonen dat de 75mbps actief op het modem zijn gezet, zodat we dit kunnen testen in realtime.

              Het modem Cisco 3212EPC en de router/CAT5 kabel is in prima staat. Het is niet logisch dat ineens per 1 juli dit alles kapot is!! Dat wordt ervan gemaakt omdat u u zin wilt doordraven ivm het vervangen van het modem.

              Ik hoor graag van u.

              Bvd,
              JPJ

              PS:Anders moet alles doorgemeten worden en dan komen we tot de conclusie dat mijn apparatuur naar behoren werkt met het Budget pakket a 75Mbps.

              11-7-2018 om 8:51 schreef [email protected]:
              > Geachte heer J......
              >
              > Uit onze administratie blijkt dat u inmiddels contact heeft gehad met onze Klantenservice. Wij gaan ervan uit dat uw vraag beantwoord is. Mocht dit niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag van u.
              >
              > Met vriendelijke groet,
              >
              > Edwin Breddels
              > Klantenservice DELTA
              PS: Ik ga je niet opnieuw quoten, zonde van mijn tijd Mathijs......
              Ik weet het in dit geval ook gewoon beter, dat mage je uiteraard niet leuk vinden. Ik snap dat wel
              Het is inderdaad modem chantage....

              Mvg,
              jpj77

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door jpj77
                De (oprechte) buitenstaander snapt mij en doorziet de chantage ivm de modem vervanging
                heb dit topic nog maar es doorgelezen en mijn vraag is:
                waar haal jij het recht vandaan om te bepalen welk modem jij in bruikleen krijgt ??

                Reageer


                • #23
                  Helemaal afsluiten lijkt mij hier de beste optie. Wijst elke hulp van Zeelandnet/Delta af, en blijft ze respectloos afbranden. Knip de kabel gewoon door, ben je er van af.

                  Reageer


                  • #24
                    En het mag nog ook. Dienstverlening stoppen wegens ontoelaatbaar gedrag. Het zou terecht zijn. Dit hoeft niemand te vreten van niemand.

                    Reageer


                    • #25
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Misschien de heer J(...) een cursus begrijpend lezen aanbieden
                        Gewoon niet op reageren of professioneel blijven. Als iemand zoveel tijd besteedt aan het foutloos in stukken quoten van een lap tekst, dan is hij zeker in staat om te begrijpen waarom een modem vervangen zou moeten worden.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #27
                          Beste jpj77.

                          Ik zie dat er inmiddels een monteur langs is geweest die het modem heeft vervangen. Ondervind je nog steeds problemen met de snelheid van je verbinding?
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #28
                            Gezien de monteur is geweest en er geen reactie meer komt van jpj77 kan ik de aanname doen dat het probleem is opgelost met het wisselen van het modem.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #29
                              Hoi,

                              Er is niks opgelost....snelheid blijft 30mbps...

                              De monteur steekt het op de pc, die naar behoren werkt. De processor zegt hij...De processor heeft geen invloed op de internet snelheid. Het is trouwens getest op 'n snelle laptop en de snelheid blijft ook daar hangen op de originele 30mbps....

                              Gr.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door jpj77
                                Hoi,

                                Er is niks opgelost....snelheid blijft 30mbps...

                                De monteur steekt het op de pc, die naar behoren werkt. De processor zegt hij...De processor heeft geen invloed op de internet snelheid. Het is trouwens getest op 'n snelle laptop en de snelheid blijft ook daar hangen op de originele 30mbps....

                                Gr.
                                Er is een monteur geweest, die heeft het modem vervangen, maar je hebt niet even aan hem gevraagd om de snelheid te testen?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X