Geachte,
Als trouwe,vaste klant bij u, wil ik allereerst serieus genomen worden.
De klanten-service weet blijkbaar niet waar ze over praten ivm
de snelheden e.d. Het is blijkbaar 'n standaard praatje dat ze moeten melden aan de klanten?!
Ik bezit 'n Cisco EPC3212 EuroDocsis 3.0 modem dat naar behoren werkt, en ook 'n hoge downstream aankan.
De specificaties geven aan dat dit modem 'n downstream bezit van max 440mbps.
Op dit zelfde modem heb ik bij u als klant eerder 'n Super abonnemt gehad, wat vele malen hoger lag in snelheid dan het Budget pakket (75mbps = 9,7MB/s).Daar is alles mee gezegd eigenlijk.
Er wordt me blijkbaar opgedrongen om het modem te vervangen. Wat logisch zou zijn als het oude modem de (hoge/nieuwe) snelheden niet zou aankunnen.
Dit is voor mij persoonlijk niet van belang, aangezien de Cisco prima werkt, alsook mijn apparatuur&kabels icm het Budget pakket.
Als ik me dan genoodzaakt voel om naar de klanten-service te bellen om te vragen wanneer mijn snelheid wordt verhoogd naar 75mbps die ingegaan is per 1 juli 2018 j.l worden er fabeltjes verkocht, en maar steeds doorverbinden met de technische dienst.
Voor het pakket incl prijsstijging per 1 juli 2018 wordt trouwens ook netjes betaalt. Uw medewerkers verkopen mij onzin in deze, en je wordt genegeerd als ik hierover mail trouwens!
Het kost mij op deze manier inspanning&vele onnodige belkosten om mijn recht te halen, wat in zijn geheel overbodig zu moeten zijn.
Noem het 'n soort van chantage, in dit geval met het modem......
Alles werkt naar behoren en ik verwacht dat de snelheid a 75mbps actief wordt doorgevoerd naar mijn modem met terugwerkende kracht.
U, Delta staat niet boven de wet, en regelen van zaken met uw vaste klanten op deze manier is buiten proporties.
PS:
Vooraleer u deze post verwijdert, heb ik daar 'n screenshot van gemaakt om aan te tonen dat ik het als klant fatsoenlijk wil oplossen.
Er is ondertussen via de consumentenbond 'n klacht ingedient ivm dit euvel alsook 'n aangetekende brief verstuurt naar uw kantoor.
Bvd voor de medewerking.
jpj77
Als trouwe,vaste klant bij u, wil ik allereerst serieus genomen worden.
De klanten-service weet blijkbaar niet waar ze over praten ivm
de snelheden e.d. Het is blijkbaar 'n standaard praatje dat ze moeten melden aan de klanten?!
Ik bezit 'n Cisco EPC3212 EuroDocsis 3.0 modem dat naar behoren werkt, en ook 'n hoge downstream aankan.
De specificaties geven aan dat dit modem 'n downstream bezit van max 440mbps.
Op dit zelfde modem heb ik bij u als klant eerder 'n Super abonnemt gehad, wat vele malen hoger lag in snelheid dan het Budget pakket (75mbps = 9,7MB/s).Daar is alles mee gezegd eigenlijk.
Er wordt me blijkbaar opgedrongen om het modem te vervangen. Wat logisch zou zijn als het oude modem de (hoge/nieuwe) snelheden niet zou aankunnen.
Dit is voor mij persoonlijk niet van belang, aangezien de Cisco prima werkt, alsook mijn apparatuur&kabels icm het Budget pakket.
Als ik me dan genoodzaakt voel om naar de klanten-service te bellen om te vragen wanneer mijn snelheid wordt verhoogd naar 75mbps die ingegaan is per 1 juli 2018 j.l worden er fabeltjes verkocht, en maar steeds doorverbinden met de technische dienst.
Voor het pakket incl prijsstijging per 1 juli 2018 wordt trouwens ook netjes betaalt. Uw medewerkers verkopen mij onzin in deze, en je wordt genegeerd als ik hierover mail trouwens!
Het kost mij op deze manier inspanning&vele onnodige belkosten om mijn recht te halen, wat in zijn geheel overbodig zu moeten zijn.
Noem het 'n soort van chantage, in dit geval met het modem......
Alles werkt naar behoren en ik verwacht dat de snelheid a 75mbps actief wordt doorgevoerd naar mijn modem met terugwerkende kracht.
U, Delta staat niet boven de wet, en regelen van zaken met uw vaste klanten op deze manier is buiten proporties.
PS:
Vooraleer u deze post verwijdert, heb ik daar 'n screenshot van gemaakt om aan te tonen dat ik het als klant fatsoenlijk wil oplossen.
Er is ondertussen via de consumentenbond 'n klacht ingedient ivm dit euvel alsook 'n aangetekende brief verstuurt naar uw kantoor.
Bvd voor de medewerking.
jpj77
Reageer