Kreeg vandaag een nieuwsbrief van Delta waarin het e.e.a. wordt uitgelegd mbt internet abonnementen en zenderaanbod:
Vraag:
Ik heb momenteel een Zakelijk Breedband Top abonnement (EUR97,31/maand)
De tarieven gaan omhoog en de naam van het abonnement wijzigt naar Zakelijk Internet Pro. Dat zou dan inhouden dat we in principe een nieuwe overeenkomst aangaan en de maandelijkse opzegtermijn vervalt voor het eerste jaar (tot 1 juli 2019).
- Heeft dit ook invloed op de opzegtermijn van dit nieuwe abonnement (eerste jaar maandelijks niet mogelijk)?
- Stel dat ik het huidige abonnement een half jaar heb, is het dan mogelijk om het abonnement per 1 juli gewoon te laten vervallen?
Vraag:
Ik heb momenteel een Zakelijk Breedband Top abonnement (EUR97,31/maand)
De tarieven gaan omhoog en de naam van het abonnement wijzigt naar Zakelijk Internet Pro. Dat zou dan inhouden dat we in principe een nieuwe overeenkomst aangaan en de maandelijkse opzegtermijn vervalt voor het eerste jaar (tot 1 juli 2019).
- Heeft dit ook invloed op de opzegtermijn van dit nieuwe abonnement (eerste jaar maandelijks niet mogelijk)?
- Stel dat ik het huidige abonnement een half jaar heb, is het dan mogelijk om het abonnement per 1 juli gewoon te laten vervallen?
Reageer