Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Nieuwsbrief vs Zakelijke abonnementen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Nieuwsbrief vs Zakelijke abonnementen

    Kreeg vandaag een nieuwsbrief van Delta waarin het e.e.a. wordt uitgelegd mbt internet abonnementen en zenderaanbod:
    Vraag:
    Ik heb momenteel een Zakelijk Breedband Top abonnement (EUR97,31/maand)
    De tarieven gaan omhoog en de naam van het abonnement wijzigt naar Zakelijk Internet Pro. Dat zou dan inhouden dat we in principe een nieuwe overeenkomst aangaan en de maandelijkse opzegtermijn vervalt voor het eerste jaar (tot 1 juli 2019).
    - Heeft dit ook invloed op de opzegtermijn van dit nieuwe abonnement (eerste jaar maandelijks niet mogelijk)?
    - Stel dat ik het huidige abonnement een half jaar heb, is het dan mogelijk om het abonnement per 1 juli gewoon te laten vervallen?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Hoi Webkabouter,

    - Heeft dit ook invloed op de opzegtermijn van dit nieuwe abonnement (eerste jaar maandelijks niet mogelijk)?
    Als het abonnement wijzigt (en de prijs dus ook), blijft het abonnement maandelijks opzegbaar. Er gaat alleen een nieuw jaarcontract in bij een downgrade.

    - Stel dat ik het huidige abonnement een half jaar heb, is het dan mogelijk om het abonnement per 1 juli gewoon te laten vervallen?

    Reageer


    • #3
      De antwoorden zijn helder, bedankt Frans.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X