Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid en beeld niet synchroon met Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Nacho
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Ook op Spike lopen beeld en geluid hier synchroon!
    Waar is hier? Ben je bij mij thuis?
    Ik ben thuis, maar, waar "hier"is maakt verder niet zo veel uit denk ik
    Aangezien ik geen vertraging in beeld of geluid ondervind kun je concluderen dat het dus geen algemeen probleem is en dat er dus waarschijnlijk toch een andere oorzaak zal zijn voor het feit dat jij daar wel last van hebt..

    Reageer


    • #17
      Ik ondervind dit soms ook, soms helpt het om even verder te zappen en dan weer terug. Maar dat werkt niet altijd. Dit heb ik op diverse zenders niet alleen op die van de TS

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Oorspronkelijk gepost door Nacho
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Ook op Spike lopen beeld en geluid hier synchroon!
        Waar is hier? Ben je bij mij thuis?
        Ik ben thuis, maar, waar "hier"is maakt verder niet zo veel uit denk ik
        Aangezien ik geen vertraging in beeld of geluid ondervind kun je concluderen dat het dus geen algemeen probleem is en dat er dus waarschijnlijk toch een andere oorzaak zal zijn voor het feit dat jij daar wel last van hebt..
        Ben blijkbaar niet de enige zo te zien. Maar goed, ik had er eerst geen last van, en nu met dat nieuwe kastje wel.. Dus ja.. Het heeft hoogstwaarschijnlijk met mijn internetconnectie te maken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door jcdvd
          Ik ondervind dit soms ook, soms helpt het om even verder te zappen en dan weer terug. Maar dat werkt niet altijd. Dit heb ik op diverse zenders niet alleen op die van de TS
          Heb het zojuist getest, geen verschil helaas

          Reageer


          • #20
            het is bij mij ook niet constant of altijd en kan het ook niet reproduceren

            Reageer


            • #21
              Ook op ID dit probleem

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                Ook op ID dit probleem
                Je hebt gelijk. Net op ID gekeken en daar heb ik het probleem ook.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                  Ook op ID dit probleem
                  Idd die is bij mij ook niet synchroon

                  Reageer


                  • #24
                    Ben even verder gaan zappen naar alle kanalen, en er zijn er dus nog meer:

                    National geographic
                    CTV Zeeland
                    Discovery
                    ID
                    Spike

                    Zover ik heb kunnen zien.

                    Reageer


                    • #25
                      Op ID inderdaad niet synchroon (uurtje geleden), op de andere hierboven genoemde zenders merk ik geen verschil.

                      Reageer


                      • #26
                        Vanochtend het 8uur nieuws van npo1 terug gekeken ook dan is het beeld/geluid niet synchroon.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik denk dat ik het maar terug ga sturen, want dit bevalt mij niet. Alles is nu afhankelijk van mijn internet. Heb je even geen internet (Wat echt vaak voorkomt bij Delta) ? Heb je ook geen TV!

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Nacho
                            Ik denk dat ik het maar terug ga sturen, want dit bevalt mij niet. Alles is nu afhankelijk van mijn internet. Heb je even geen internet (Wat echt vaak voorkomt bij Delta) ? Heb je ook geen TV!
                            Beste Nacho,

                            Wat vervelend dat je DIT op deze manier ervaart. Je geeft aan dat het beeld en geluid niet synchroon lopen. Hiervoor wil ik graag een melding maken bij de desbetreffende afdeling.
                            Kun je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl? Vermeld hij dan het volgende in:

                            - Je klantgegevens & contactgegevens
                            - Om welk product het gaat
                            - Waar je tegen aan loopt / wat je klacht is over het product
                            - Wat je al hebt gedaan om het op te lossen.

                            Dan gaan we jou zo goed mogelijk verder helpen.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Anette
                              Oorspronkelijk gepost door Nacho
                              Ik denk dat ik het maar terug ga sturen, want dit bevalt mij niet. Alles is nu afhankelijk van mijn internet. Heb je even geen internet (Wat echt vaak voorkomt bij Delta) ? Heb je ook geen TV!
                              Beste Nacho,

                              Wat vervelend dat je DIT op deze manier ervaart. Je geeft aan dat het beeld en geluid niet synchroon lopen. Hiervoor wil ik graag een melding maken bij de desbetreffende afdeling.
                              Kun je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl? Vermeld hij dan het volgende in:

                              - Je klantgegevens & contactgegevens
                              - Om welk product het gaat
                              - Waar je tegen aan loopt / wat je klacht is over het product
                              - Wat je al hebt gedaan om het op te lossen.

                              Dan gaan we jou zo goed mogelijk verder helpen.
                              Nee sorry, het hoeft voor mij niet meer. Ik sluit mijn Humax weer aan en stuur het terug. Straks zijn de 2 weken voorbij en zit ik eraan vast

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Nacho
                                Oorspronkelijk gepost door Anette
                                Oorspronkelijk gepost door Nacho
                                Ik denk dat ik het maar terug ga sturen, want dit bevalt mij niet. Alles is nu afhankelijk van mijn internet. Heb je even geen internet (Wat echt vaak voorkomt bij Delta) ? Heb je ook geen TV!
                                Beste Nacho,

                                Wat vervelend dat je DIT op deze manier ervaart. Je geeft aan dat het beeld en geluid niet synchroon lopen. Hiervoor wil ik graag een melding maken bij de desbetreffende afdeling.
                                Kun je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl? Vermeld hij dan het volgende in:

                                - Je klantgegevens & contactgegevens
                                - Om welk product het gaat
                                - Waar je tegen aan loopt / wat je klacht is over het product
                                - Wat je al hebt gedaan om het op te lossen.

                                Dan gaan we jou zo goed mogelijk verder helpen.
                                Nee sorry, het hoeft voor mij niet meer. Ik sluit mijn Humax weer aan en stuur het terug. Straks zijn de 2 weken voorbij en zit ik eraan vast
                                Jammer om dat te lezen, Nacho.
                                Maar natuurlijk ook begrijpelijk, als nu de dienst bij jou niet werkt.
                                Neem even contact op met de klantenservice om de annulering van de dienst door te geven.
                                Wellicht kunnen ze nog iets voor je betekenen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...