Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid en beeld niet synchroon met Interactieve TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geluid en beeld niet synchroon met Interactieve TV

    Het beeld van Spike en TLC lopen niet synchroon met het geluid. Wat kan ik hier aan doen?

  • #2
    Hoi Nacho,

    We hebben dit proberen na te bootsen op onze testopstelling, maar hebben niet hetzelfde kunnen ondervinden.
    Om deze rede vernemen wij graag de volgende dingen van jou:

    - Kijk je via de DELTA TV app of via DIT?
    - Heb je deze al herstart of gereset?
    - Gebruik je een externe audioset (indien je DIT gebruikt)?

    We horen graag van je!

    Reageer


    • #3
      Ik heb vanochtend dat witte kastje (Delta interactieve TV) binnengekregen en aangesloten via de internetkabel gewoon op mijn TV.
      - Als ik nu al dat apparaatje moet herstarten of resetten dan betekent dat niet veel goeds neem ik aan, maar het antwoord is nee. Na een update of iets wat hij gedownload had, herstarte hij vanzelf.
      - Ik gebruik een externe audio set van Harman. Deze is met een optische kabel aangesloten. Hier zou het niet aan mogen liggen want ik had hiervoor geen problemen met mijn Humax.

      Reageer


      • #4
        Heb je dat probleem ook als het geluid via de tv gaat?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Heb je dat probleem ook als het geluid via de tv gaat?
          Zojuist getest, hetzelfde probleem

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Nacho
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Heb je dat probleem ook als het geluid via de tv gaat?
            Zojuist getest, hetzelfde probleem
            Via de browser merk ik wel een klein verschil op Spike, maar niet op TLC.

            Reageer


            • #7
              Beste Nacho,

              Ervaar je dit probleem nogsteeds?
              Zo niet, kun je dan aangeven wat je hebt gedaan om het op te lossen en een "Beste antwoord" kiezen?
              Zo ja, stuur dan even een e-mail naar [email protected] en vermeld hierin je klantgegevens, het probleem dat je ervaart en wat je al hebt gedaan om het op te lossen/ jouw bevindingen.

              Reageer


              • #8
                Het probleem is gedeeltelijk opgelost. Ik heb een nieuwe modem gekregen omdat er in mijn oude een fout zat. Maar er blijft een kleine vertraging zitten op Spike

                Reageer


                • #9
                  Ervaar je dit zowel in de app als op de website als op de Interactieve ontvanger?

                  Reageer


                  • #10
                    Heb dit alleen op de ontvanger getest

                    Reageer


                    • #11
                      Op het web werkt het naar behoren. De app blijft crashen bij mij

                      Reageer


                      • #12
                        Dus op de ontvanger loop een kleine vertraging op Spike en op de app werkt het helemaal niet?

                        Zou je dit in een e-mail naar [email protected] willen melden en je klantgegevens hierbij willen zetten.
                        Ook zijn we benieuwd naar wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

                        Dan gaan we dit verder uit laten zoeken. Ik heb hier nog geen andere meldingen over gehad.

                        Reageer


                        • #13
                          Ook op Spike lopen beeld en geluid hier synchroon!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anette
                            Dus op de ontvanger loop een kleine vertraging op Spike en op de app werkt het helemaal niet?

                            Zou je dit in een e-mail naar [email protected] willen melden en je klantgegevens hierbij willen zetten.
                            Ook zijn we benieuwd naar wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

                            Dan gaan we dit verder uit laten zoeken. Ik heb hier nog geen andere meldingen over gehad.
                            Inderdaad. De app crashed. Maar daar zit ik niet mee want dat gebruik ik toch niet. Maar Spike heeft nog wel een vertraging. Dit is wel minimaal, maar het is wel merkbaar.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Ook op Spike lopen beeld en geluid hier synchroon!
                              Waar is hier? Ben je bij mij thuis?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X