Het beeld van Spike en TLC lopen niet synchroon met het geluid. Wat kan ik hier aan doen?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geluid en beeld niet synchroon met Interactieve TV
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hoi Nacho,
We hebben dit proberen na te bootsen op onze testopstelling, maar hebben niet hetzelfde kunnen ondervinden.
Om deze rede vernemen wij graag de volgende dingen van jou:
- Kijk je via de DELTA TV app of via DIT?
- Heb je deze al herstart of gereset?
- Gebruik je een externe audioset (indien je DIT gebruikt)?
We horen graag van je!
-
Ik heb vanochtend dat witte kastje (Delta interactieve TV) binnengekregen en aangesloten via de internetkabel gewoon op mijn TV.
- Als ik nu al dat apparaatje moet herstarten of resetten dan betekent dat niet veel goeds neem ik aan, maar het antwoord is nee. Na een update of iets wat hij gedownload had, herstarte hij vanzelf.
- Ik gebruik een externe audio set van Harman. Deze is met een optische kabel aangesloten. Hier zou het niet aan mogen liggen want ik had hiervoor geen problemen met mijn Humax.
Reageer
-
Beste Nacho,
Ervaar je dit probleem nogsteeds?
Zo niet, kun je dan aangeven wat je hebt gedaan om het op te lossen en een "Beste antwoord" kiezen?
Zo ja, stuur dan even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl en vermeld hierin je klantgegevens, het probleem dat je ervaart en wat je al hebt gedaan om het op te lossen/ jouw bevindingen.
Reageer
-
Dus op de ontvanger loop een kleine vertraging op Spike en op de app werkt het helemaal niet?
Zou je dit in een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl willen melden en je klantgegevens hierbij willen zetten.
Ook zijn we benieuwd naar wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.
Dan gaan we dit verder uit laten zoeken. Ik heb hier nog geen andere meldingen over gehad.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door AnetteDus op de ontvanger loop een kleine vertraging op Spike en op de app werkt het helemaal niet?
Zou je dit in een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl willen melden en je klantgegevens hierbij willen zetten.
Ook zijn we benieuwd naar wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.
Dan gaan we dit verder uit laten zoeken. Ik heb hier nog geen andere meldingen over gehad.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer