Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

VPN tijdelijk uitschakelen om via highwinds te kunnen downloaden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• VPN tijdelijk uitschakelen om via highwinds te kunnen downloaden

Hoe doe ik dat in Windows 10

Welke VPN service gebruik je?, gebruik je tevens hiervoor een extern programma of via de ingebouwde Windows functionaliteit?

Reageer

Ik gebruik Private Internet Access en dit gaat via Windows 10.

Reageer

Staat er rechtsonder op je beeldscherm niet een icoontje van die verbinding, waar je met rechts klikken voor uitschakelen kunt kiezen?

Reageer

Bij 'hidden icons' zoals u aangeeft rechts onder het beeldscherm staat inderdaad het het icoontje en ik kan kiezen voor "disconnect" (is BOLD) ik hoop dat ik nadien weer het omgekeerde kan doen.

Hartelijk dank! Ik ga het proberen!

Reageer

Geprobeerd - helaas ik krijg via highwinds nog niets binnen ik gebruik grabbit.
            Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik stuur hierbij een gedeelte van een printscreen.
            [img]9157f882-7a7d-45b7-9b94-bf2469489ffe.jpg[/img]

Reageer

ik vraag me steeds weer af, waarom iemand een VPN service gebruikt.
              om anoniem te surfen ??
              nou vergeet het maar, want als een instantie wil weten wat je op internet hebt gedaan, dan moet de VPN service die informatie vertrekken.
              volgens mij is een VPN heel vaak een soort schijn-veiligheid.

Reageer

Nog altijd heb ik het bovenstaande probleem om niet te kunnen downloaden via highwinds - telefonisch contact heeft ook geen oplossing geboden. Mijn instelling voor highwinds gecontroleerd en ok bevonden (door medewerker zeelandnet). VPN uitgezet - Ik vraag mij af welke instellingen mogelijk nog meer van invloed zijn?

Ik blijf het proberen met alternatieve oplossingen die mogelijk hier worden geboden.

Reageer

heb je al gekeken of er een firewall actief is ??
                  in die eventuele firewall moet poort 119 open zijn.

Reageer

Ik kan het aan de schermafbeelding niet zien, alleen dat er 2x een highwinds server is ingesteld. Dat maakt het voor jezelf niet duidelijker. (Bij een van de twee begint de weergavenaam met een spatie.)

Je zult echt moeten zoeken in Grabit waarom hij geen verbinding wil maken. Of het op een andere computer proberen.

Reageer

Hoi,

Ik heb het geprobeerd op een andere computer ....> zelfde resultaat - Kan zijn (zie ik over 2 uur) dat het wachtwoord bij zeelandnet niet juist was (of verlopen dus niet meer aan de eisen voldeed). Ik ga rustig slapen en probeer morgen opnieuw ...............> wordt vervolgd!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door kaatjecanada
                        Hoi,

Ik heb het geprobeerd op een andere computer ....> zelfde resultaat - Kan zijn (zie ik over 2 uur) dat het wachtwoord bij zeelandnet niet juist was (of verlopen dus niet meer aan de eisen voldeed). Ik ga rustig slapen en probeer morgen opnieuw ...............> wordt vervolgd!
                        Hoi kaatjecanada,

Ben je inmiddels al een stap verder gekomen met dit probleem? We horen graag van je!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X