Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FTP server niet te bereiken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    RayK, je zou een mail kunnen sturen naar [email protected] met verwijzing naar deze discussie en een uitleg van je probleem. Hopelijk kunnen ze dan binnen DELTA de juiste persoon bereiken.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      [img]e3e045c6-fc8c-4d20-b786-127656a950b5.jpg[/img]

      in deze afbeelding staat duidelijk:

      quota exceeded, m.a.w. het bestand is te groot, of er is onvoldoende ruimte.
      Bedankt voor je reactie ;-)

      Zojuist heb ik een belletje van support gehad en serverbeheer heeft dus een blokkade opgeheven. Daarnaast had ik net 11mb in gebruik en zat dus nog niet aan mijn max 20mb, dit heb ik gisteren nog samen support geconstateerd.

      Het schijnt dat je na een aantal pogingen dus telkens voor een uur lang geblokkeerd wordt. Het mooie hier van, is dat ik hier totaal geen melding van verkrijg. Da's dus niet echt praktisch en dus elke gebruiker zal blijven proberen en proberen in te loggen als men zeker is dat je met de juiste gegeven jezelf aanmeld.

      Maar nu werkt het dus weer en tja, het lag dus aan de serverside zoals ik reeds heb verwacht ;-)

      Case closed. Bedankt allemaal voor jullie bijdrage!

      Reageer


      • #18
        Hebben ze gezegd hoe je precies geblokkeerd geraakt bent?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Hebben ze gezegd hoe je precies geblokkeerd geraakt bent?
          Jazeker heb ik deze vraag gesteld, maar hier konden ze(support) mij vreemd genoeg geen antwoord op geven, dan enkel dat ik na teveel pogingen een uur geblokkeerd wordt oO

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X