Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik haal mijn internetsnelheid niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door jan
    heb 4 brandende lampje,s en er zit maar 1 kabel in cat 6 E
    :?
    Hej jan,
    Je modem kan je beter niet op de woofer zetten want dat heeft invloed op je modem.
    en op je modem branden 2 lampjes van de tel lijn. als je geen tel afneemt kan je beter bericht naar
    zeelandnet doen en de foto bij want je modem werkt wel maar niet optimaal, waarschijnlijk oude mta profile vast in de modem maar je hebt geen tel.
    Wat ook nog kan is, je modem defect dan zit die vast in boot en heb je geen verbinding

Reageer

Hoi JDO,

Ik zie dat er in jouw modem 2 UTP-kabels zitten waarvan 1 maximaal 100 mbps kan doorlaten. De andere kabel kan wel een hogere snelheid aan. Dit is dan natuurlijk wel afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt met welke kabel. Dit moet namelijk ook wel deze snelheid aankunnen.

Reageer

Nou meer onzin heb ik nog niet gelezen als dit.
        Woofer dient als onderzet tafeltje en is niet eens aangesloten !!
        Er zit maar 1 UTP kabel in het modem nl een cat 6 E kabel waar mijn pc is aangesloten,voor de rest zit er helemaal NIETS in.
        En ik heb wel verbinding,maar dat wordt alsmaar slechter,begint te haperen.
        Modem wordt ook lekker warm.
        Dus in het hele modem zit dus 1 Kabel,en voor de rest helemaal niets.
        Cat 6 E voor verbinding PC.
        Meerdere malen de stroom er af gehaald,ingelogd op het moden en alles " ververst "
        Maar niets helpt,dit is direct gekomen na de " cookie " vraag die hier ingevoerd is vanaf 1 januari 2018

Reageer

Hoi Jan,

Ben jij ook JDO dan?
          Als dit het geval is wil ik je vragen om je relatienummer te sturen met het probleem waar het om gaat.
          Dit kan naar het e-mailadres [email protected]. Dan kijk ik de verbinding graag voor je na.

Reageer

Mijn excuses Anette.
            Dacht dat dit over " modem" ging.
            Heb dit in mijn drift over het hoofd gezien
            Het probleem met mijn modem ( zou ) worden nagekeken,maar nog steeds niets van gehoord.

Reageer

Het probleem met mijn modem ( zou ) worden nagekeken,maar nog steeds niets van gehoord.
              Deze discussie is bedoeld om JDO te helpen, voor jouw probleem klik je hier

Reageer

Onzin?? Ik kan dat toch niet ruiken of die aangesloten is.
                Geef alleen aan dat de woofer invloed kan hebben op je modem. Daar ga ik vanuit dat
                je het zal begrijpen dat ik dan bedoel als de woofer in gebruik is.
                En die drift gebruik je maar op de weg met je bmw niet hier.
                Nou meer onzin heb ik nog niet gelezen als dit.
                Woofer dient als onderzet tafeltje en is niet eens aangesloten !!
                Er zit maar 1 UTP kabel in het modem nl een cat 6 E kabel waar mijn pc is aangesloten,voor de rest zit er helemaal NIETS in.
                En ik heb wel verbinding,maar dat wordt alsmaar slechter,begint te haperen.
                Modem wordt ook lekker warm.
                Dus in het hele modem zit dus 1 Kabel,en voor de rest helemaal niets.
                Cat 6 E voor verbinding PC.
                Meerdere malen de stroom er af gehaald,ingelogd op het moden en alles " ververst "
                Maar niets helpt,dit is direct gekomen na de " cookie " vraag die hier ingevoerd is vanaf 1 januari 2018

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gokdeniz91
                  Onzin?? Ik kan dat toch niet ruiken of die aangesloten is.
                  Laten we ons hier beperken tot JDO. Je kunt Jan beter helpen in zijn eigen topic.

Reageer

Bij mij hetzelfde probleem zit geen gang meer in in internet snelheid van alles geprobeerd maar helaas wij hebben ook
                    ik heb alles in 1 super en zou 400mbps en haal krap 8a 9 mbps ?? wat een drama

Reageer

Oorspronkelijk gepost door slabber23
                      Bij mij hetzelfde probleem zit geen gang meer in in internet snelheid van alles geprobeerd maar helaas wij hebben ook
                      ik heb alles in 1 super en zou 400mbps en haal krap 8a 9 mbps ?? wat een drama
                      Graag even een eigen topic openen, als je hier hulp bij wilt krijgen
                      Gebruik de knop 'Een vraag stellen'.

Reageer

Mijn excuses Anette.
                        Dacht dat dit over " modem" ging.
                        Heb dit in mijn drift over het hoofd gezien
                        Geen probleem hoor Jan!

Ik heb het jouw probleem met betrekking tot het modem naar de desbetreffende afdeling doorgezet.
                        Als je wilt, kan ik kijken voor een status update. Hiervoor mag je even een e-mail sturen naar [email protected].

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Hoi JDO,

Ik zie dat er in jouw modem 2 UTP-kabels zitten waarvan 1 maximaal 100 mbps kan doorlaten. De andere kabel kan wel een hogere snelheid aan. Dit is dan natuurlijk wel afhankelijk van het apparaat dat je gebruikt met welke kabel. Dit moet namelijk ook wel deze snelheid aankunnen.
                          Hoi Anette, dank voor je bericht, helaas is het niet goed, ik heb nog niet eerder kunnen reageren helaas. ik ga proberen om het uit te leggen.
                          er zitten inderdaad 2 utp kabels in mijn router, 1 kabel van cat 5 die naar mijn eigen router gaat en daar haal ik een kleine 100 mbps mee, de andere is een tp limk adapter die via het stopcontact naar mijn zoon zn slaapkamer gaat (duur ding wat 500 mbps aan moet kunnen) alles heeft altijd goed gewerkt maar sinds anderhalve week is het slecht. als ik mijn laptop rechtstreeks aansluit met kabel cat5e) op de modem kom ik ook niet boven de 100. als ik via wifi inlog op de modem dan kom ik niet eens boven de 40 mbps. ik zou graag een oplossing willen maar ik kom er niet uit. nooit geen problemen behalve de laatste anderhalve week.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JDO
                            Hoi JDO,

Hoi Anette, dank voor je bericht, helaas is het niet goed, ik heb nog niet eerder kunnen reageren helaas. ik ga proberen om het uit te leggen.
                            er zitten inderdaad 2 utp kabels in mijn router, 1 kabel van cat 5 die naar mijn eigen router gaat en daar haal ik een kleine 100 mbps mee, de andere is een tp limk adapter die via het stopcontact naar mijn zoon zn slaapkamer gaat (duur ding wat 500 mbps aan moet kunnen) alles heeft altijd goed gewerkt maar sinds anderhalve week is het slecht. als ik mijn laptop rechtstreeks aansluit met kabel cat5e) op de modem kom ik ook niet boven de 100. als ik via wifi inlog op de modem dan kom ik niet eens boven de 40 mbps. ik zou graag een oplossing willen maar ik kom er niet uit. nooit geen problemen behalve de laatste anderhalve week.
                            nog een aanvulling op mijn bericht.
                            ik heb de modem in de bridge mode gezet, mijn eigen router in de lan 1 poort, getest, kom niet boven de 90 mbps.
                            mijn laptop met een cat6 kabel rechtstreeks op de modem in de zelfde bridge mode op lan1, zelfde resultaat, ik ben 100% er van overtuigd dat het niet aan mijn kabels of eigen router ligt. er is iets mis met de modem. ik heb alles weer terug gezet in de oude stand en wacht even een berichtje af of de postbode met een nieuwe modem

Reageer

Je had al een berichtje naar [email protected] gedaan om een nieuw modem aan te vragen toch, JDO?
                              Zo niet, graag nog even doen dan.

Reageer

Je had al een berichtje naar [email protected] gedaan om een nieuw modem aan te vragen toch, JDO?
                                Zo niet, graag nog even doen dan.
                                nee dat had ik nog niet gedaan, ik wist niet dat het zo maar kon, ik ga nu een bericht doen en hoop dat het snel opgelost wordt, bedankt voor je bericht en bemiddeling.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X