Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik haal mijn internetsnelheid niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik haal mijn internetsnelheid niet.

    ik haal bij lange na niet mijn internetsnelheid, ik heb alles in 1 super en zou 400mbps moeten halen, ik kom via mijn eigen router op 80 en rechtstreeks op de modem maar op 45. nooit geen problemen maar het is al een paar dagen dat het slecht gaat, alles al gereset en niets is er anders dan anders. zou niet weten wat ik er nu aan zou moeten doen

  • #2
    Welkom op het forum, JDO

    Welk resultaat krijg je op http://delta.speedtestcustom.com/ als je dit met een kabel rechtstreeks op je modem test?
    En: welk type modem heb je: EPC3212, EPC3925, EPC3940?

    Reageer


    • #3
      ik heb een EPC3940 en als ik hem rechtstreeks met een kabel op mijn modem test dan kom ik ook niet boven de 94

      Reageer


      • #4
        Met welk apparaat test je dit rechtstreeks bekabeld op het wifi-modem?
        Heeft dit apparaat wel een GB netwerkkaart?

        Reageer


        • #5
          ik heb hem met mijn laptop getest

          Reageer


          • #6
            het is sinds een paar dagen, alles werkt al jaren goed en nu ineens verschrikkelijk traag, mijn zoon speelt online xbox 1, nooit geen problemen, maar de laatste dagen is het gewoonweg slecht, het kan bijna niet anders dan aan de modem of bij zeelandnet liggen, op al mijn apparatuur hier is het slecht

            Reageer


            • #7
              Heb je wel bekabeld getest?

              Misschien wil een Moderator voor je de verbinding eens nakijken.
              Of heeft deze wellicht inzicht in werkzaamheden/storingen in je omgeving.

              Reageer


              • #8
                ja ik heb bekabeld getest, graag een moderator de verbinding eens testen

                Reageer


                • #9
                  Als je je laptop op het modem aansluit heb je dan een oranje lampje op je modem of een groen lampje?

                  Reageer


                  • #10
                    het lampje is oranje, elke poort die ik probeer (met kabel) wordt het oranje, ik heb wel internet maar traag

                    Reageer


                    • #11
                      Gebruik eens een andere cat cable (ethernetcable) . De gebruikte is wellicht niet ok.

                      Sluit deze aan op poort 1 van de 4.

                      Reageer


                      • #12
                        heb 4 brandende lampje,s en er zit maar 1 kabel in cat 6 E
                        :?

                        Reageer


                        • #13
                          Ptrol, ik heb 5 verschillende kabels, zelfs nieuwe nog in het zakje, allemaal hetzelfde resultaat, ook op de kabel naar mijn zoon zijn xbox wordt het oranje. als ik mijn router in een poort doe dan wordt het groen, als ik mijn laptop of xbox er in doe wordt het oranje, maar de snelheid blijft verschrikkelijk laag

                          Reageer


                          • #14
                            't Is weekend. Dan zit er ( denk ik ) weinig anders op, dan op een Moderator wachten die ea na kan kijken of zelf maandag bellen.

                            Reageer


                            • #15
                              Inderdaad er zit NIETS anders op.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X