Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet / modem storing of onderhoud

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Klopt,maar je leest over van alles wel " iets "
    Maar tot nu toe geen klachten,en die zullen ook heus wel eens komen,niets is perfect,en je kan niet voor iedereen goed doen.
    Het gaat mij erom dat je iets wordt wijs gemaakt en dat je later hoort van een collega dat hij wel een nieuw modem krijgt na klachten,en dat ze je later ook een nieuwe aanbieden.
    Ik heb na al die jaren ( vanaf 1995 ) niet overdreven veel problemen gehad met zeelandnet,maar ik hou er niet van om op het verkeerde been gezet te worden.
    En dit was niet de eerste keer.
    Dan ben ik resoluut in mijn beslissingen,en vertrek ik naar een ander.

    Reageer


    • #17
      Als ik het zo lees denk ik dat er werd bedoeld dat er "op dat moment" geen nieuwe modems meer voorradig waren en dat er om de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen gekozen is een refurbished model te plaatsen. Niet onaardig van ZeelandNet, wel erg jammer als achteraf blijkt dat dat modem niet goed functioneerde.

      Gelukkig nu met een nieuwe provider geen problemen meer en zo te lezen bevalt het goed, ook wel eens leuk om te lezen hoe het elders vergaat

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door rd1osb
        Dan zit je niet meer bij zeelandnet meer,als je dit modem heb hoop voor dat deze goed is heb horror verhalen gelezen over dat modem die zijn zo slecht :8
        Het is nu eenmaal de menselijke aard om bij internetproblemen altijd de modem de schuld te geven.

        Reageer


        • #19
          Frans ik had geen internet problemen ,het is nu duidelijk gebleken dat het met een ander modem gewoon veel beter is.
          Wifi is duidelijk vebeterd,geen haperingen met gewoon surfen,of downloaden.
          Achter "de "modem zit precies dezelfde configuratie,en alles gaat nu ineens wel goed.
          Ja het klopt Frans,het ligt dus duidelijk aan mij,en niet aan " de " modem van zeelandnet.
          Maar bedankt voor Uw positieve inbreng.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door jan
            Frans ik had geen internet problemen ,het is nu duidelijk gebleken dat het met een ander modem gewoon veel beter is.
            Wifi is duidelijk vebeterd,geen haperingen met gewoon surfen,of downloaden.
            Achter "de "modem zit precies dezelfde configuratie,en alles gaat nu ineens wel goed.
            Ja het klopt Frans,het ligt dus duidelijk aan mij,en niet aan " de " modem van zeelandnet.
            Maar bedankt voor Uw positieve inbreng.
            Even goed lezen Jan, ik reageer niet op jouw bericht, maar op dat van rd1osb. Verder zijn die modems totaal niet vergelijkbaar omdat de ene werkt via coax en de andere via DSL. Verder heeft de werking van de modem ook niets met je "Wifi" te maken hoewel mensen nogal geneigd zijn om dat allemaal door elkaar te halen. Net zoals dat mensen geneigd zijn om hun modem de schuld te geven.

            Reageer


            • #21
              Ok

              Begrepen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X