Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet / modem storing of onderhoud

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet / modem storing of onderhoud

    Ik zie net dat alle lampen van mijn modem branden,is onderhoud bezig of een storing.???
    Ik heb wel verbinding.
    Modem al een keer gereset,maar alles blijft branden.
    Regio 4521

  • #2
    Beste jan,

    Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met je relatienummer en refereren naar dit topic? ^
    Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Beste jan,

      Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met je relatienummer en refereren naar dit topic? ^
      Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
      Heb een E Mail verzonden

      Reageer


      • #4
        Branden nu nogsteeds alle lampjes?

        Reageer


        • #5
          Ja nog allemaal,de 2 onderste knipperen

          Reageer


          • #6
            Bedankt ik ga je e-mail even doorsturen naar een andere afdeling die iets meer kan zien dan dat ik kan.
            Gelukkig kan je in elk geval nog wel op het internet!

            Reageer


            • #7
              Ja,dat is nog geen probleem.
              bedankt alvast.

              Reageer


              • #8
                Nou vandaag is het modem vervangen en de aansluiting is ook gelijk vervangen ( coax inkomend )
                Probleem is tot dusver verholpen.

                Reageer


                • #9
                  Helaas gaat het wederom weer niet goed met mijn modem.EPC 3940.
                  Modem is destijds vervangen door een tweede kansje,volgens de monteur waren er geen nieuwe meer leverbaar.
                  Terwijl een collega in dezelfde periode wel een nieuwe geinstalleerd kreeg na een kapot modem.
                  Wat doet er nu op,mijn bereik van het wifi signaal wordt steeds slechter,in een open ruimte is nu het bereik nog
                  een meter of 3,terwijl het in het begin gewoon goed was,tot buiten in de tuin.
                  Dit op beide frequenties.en op alle apparaten.
                  Nu kan een mens weer wel beginnen klagen over een slecht modem,maar ik heb het nu wel een beetje gehad.
                  Moet je weer een snipperdag nemen voor een monteur,met de kans dat je weer een opgelapt ding krijgt.
                  Nee na klant te zijn vanaf 1995,met een jaar onderbreking,en dan tweedehands spul in je huis te krijgen,
                  heb ik maar besloten om naar een andere provider over te stappen.
                  Ook heb ik het kostenplaatje meegenomen in mijn beslissing.
                  Zal even zeer doen,als je de hoge downloadsnelheid gewend bent,maar ja dat went ook wel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door jan
                    Wat doet er nu op,mijn bereik van het wifi signaal wordt steeds slechter,in een open ruimte is nu het bereik nog een meter of 3,terwijl het in het begin gewoon goed was,tot buiten in de tuin.
                    Dit op beide frequenties.en op alle apparaten.

                    Reageer


                    • #11
                      Daar ligt het niet aan Marco.
                      ALs mijn signaal weg gedrukt zou worden door de omgevingen,zou ik dat toch zeker kunnen zien bij mijn verbindingen.
                      Ik moet bijna op mijn modem gaan zitten om verbinding te krijgen.
                      De buren hebben niets veranderd,of aangepast,heb dit ook al nagevraagd.
                      Bedankt voor het meedenken

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          wat voor merk / type modem heb je nu dan ??

                          Reageer


                          • #14
                            Experia box V10

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jan
                              Experia box V10
                              Dan zit je niet meer bij zeelandnet meer,als je dit modem heb hoop voor dat deze goed is heb horror verhalen gelezen over dat modem die zijn zo slecht :8

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X