Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspraak monteur

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Afspraak monteur

Ik heb een toegangscode en meld code gekregen via mijn e-mail. Kan helaas geen afspraak maken via www.DELTA.nl/monteur.
  • 6 Reacties

Hallo VERBRAEKEN,

Welkom op het Serviceforum.
    Vreemd dat hij niet werkt. Welke foutmelding krijg je te zien?

Reageer

Zoals Verbraken , heb ik het zelfde probleem , kan helaas ook geen afspraak maken via www. Delta.nl/monteur ,het is een afspraak om zo,n kastje voor je smart TV te intstaleren wat je krijgt als een alles in een pakket afsluit met mobiel . heb ik gedaan , maar wat nu .
      Weer eindeloos gaan telefoneren om er achter te komen ? , wat nu wel gratis is met de nieuwe mobiel

Reageer

Beste Antipas, welke problemen ervaar je als je de afspraak probeert te maken?

Reageer

Ik gebruik Google om op de site te komen van www.delta.nl/monteur . maar als ik dat aan klick ga ik gelijk terug naar all de site,s van zeeland net , maar komt dus geen pag; waar je alles in moet vullen voor een afspraak.

Reageer

Edwinb. Zojuist nogmaals geprobeerd , en nu is het dus wel gelukt , waarschijnlijk een storing of zo , waar je de laatste tijd zelf storingen van krijgt met all die nieuwe producten en codes .

Reageer

Antipas Goed te lezen dat het is opgelost.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X