Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Download snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Bol.com verkoopt meerdere routers.
    kijk even op het type-plaatje van het apparaat zelf

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Arnold77
      Heb denk ik verkeerde type tenda heb de tenda die te koop is bij bol . Com . 1200 Mbps
      Misschien heb je deze router?

      Sluit die router aan op het modem. Vervolgens sluit je een computer, bekabeld, aan op die router en doe je nogmaals deze speedtest.

      Haal je dan nog niet de maximale snelheid? Sluit je pc/laptop dan rechtstreeks op het modem aan en herhaal de test.

      Ik ben benieuwd naar de uitkomsten.

      Eventueel kun je je modem en router eens uit- en aanzetten.
      Ook is het aan te raden om te controleren of er een firmware update voor je router beschikbaar is. Kijk daarvoor op de website van de fabrikant.

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          Maakt helaas geen verschil als ik de router gelijk achter het modem zet

          Reageer


          • #20
            Firm ware van mijn router is up to date

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Arnold77
              Maakt helaas geen verschil als ik de router gelijk achter het modem zet
              Ik heb je meerdere dingen gevraagd te testen.
              Laat ook even weten welke kleur lampje er gaat branden als je je pc rechtstreeks op het modem aansluit.

              Het zou goed kunnen dat deze maximaal een 100 Mbps verbinding kan maken vanwege de netwerkadapter. Dat zou verklaren waarom het op 97 blijft steken.

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23
                  Heb gekeken blijf max 95 Mbps op sommige momenten, maar meerendeel is 64 of lager. Modem kan bedraad max 100 Mbps hebben. Sorry voor de late reactie heb het mega druk op het werk.

                  Reageer


                  • #24
                    Het modem kan ongetwjfeld meer dan 100 Mbps halen.
                    De beperking is de aangesloten pc / laptop.
                    De netwerkkaart daarvan is kennelijk niet geschikt voor een 1 Gbps verbindng.

                    Welk modem heb je dan ??

                    Reageer


                    • #25
                      Cisco epc 3212

                      Reageer


                      • #26
                        Heb ik nu al denk rond de 8 jaar

                        Reageer


                        • #27
                          Een 3212 kan echt wel meer dan 100 Mbps halen.
                          Doe is een snelheidsmeting, zonder een router er tussen.
                          Het lampje van de aangesloten utp-kabel moet groen zijn.
                          Als het oranje is, dan kan jouw router niet meer dan 100 Mbps aan.
                          Je kunt eveltueel een email sturen naar [email protected] met de vraag of een nieuwe 3940 kan krijgen.
                          Vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem, of verwijs naar dit topic.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X