Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Download snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Download snelheid

    Hoi ik heb een vraag over de internetsnelheid. Ik heb een abonnement voor 150 Mbps maar kom maximaal maar aan 65 Mbps. Zit gelijk op mijn router aangesloten via switch. Dus bedraad. Weet iemand waarom deze zo laag is en een oplossing om de snelheid te halen waarvoor ik betaal? Mvg Arnold

  • #2
    ik heb dat ook al eens geahd, toen heeft een mod het opgepakt en het ws beter. ook nooit geen problemen meer gehad. ik zal e post even zoeken

    Reageer


    • #3
      https://forum.zeelandnet.nl/internet...chommelen-5709

      Lees hier even

      Reageer


      • #4
        En wat is je snelheid als je rechstreeks op het modem aansluit?

        Je switch is wel een GB-switch?


        Heeft de pc wel een 1000mbit verbinding met de switch of het modem. Heeft ie deze wel zou het aan de cable kunnen liggen en vervangen moet worden.
        Probeer ook eens een nieuwe ethernetcable.

        Reageer


        • #5
          Zal er naar kijken denk eerder dat het een gewone switch is, maar haalde tijd lang de 97 Mbps nu totaal niet

          Reageer


          • #6
            Heb helaas de switch nodig heb nog een oude modem

            Reageer


            • #7
              [email protected] met je gegevens en verwijzing naar deze discussie, hopelijk kunnen ze je dan een nieuw modem toesturen. Je eigen router gebruik je dan niet meer.
              (Of wachten tot een van de moderators reageert.)

              Reageer


              • #8
                Denk dat je me verkeerd hebt begrepen goeroe. De situatie bij mij is modem dan een switch en dan pas mijn WiFi router. Hoop dat er een moderator reageert , anders toch een mailtje sturen

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Arnold77
                  Denk dat je me verkeerd hebt begrepen goeroe. De situatie bij mij is modem dan een switch en dan pas mijn WiFi router. Hoop dat er een moderator reageert , anders toch een mailtje sturen
                  Hoi Arnold77,

                  Het is niet echt de bedoeling om het zo aan te sluiten. Je zou eerst je WiFi router aan moeten sluiten en de switch pas daar weer achter. Tevens kun je alleen een betrouwbare snelheidstest doen door de computer of laptop rechtstreeks op het modem aan te sluiten.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Modem is Cisco epc3212 switch 3com 3c16791a Router tenda tenda_97baco

                        Reageer


                        • #13
                          die router ken ik niet en op internet is daar niets over te vinden.
                          maar je moet in ieder geval de router op het modem aansluiten en pas daarna moet de switch komen.

                          Reageer


                          • #14
                            Ga ik doen thanks

                            Reageer


                            • #15
                              Heb denk ik verkeerde type tenda heb de tenda die te koop is bij bol . Com . 1200 Mbps

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X