Sinds jaar en dag bij Zeelandnet / Delta en eigenlijk nooit echt klagen gehad. Nou ja, eens een hapering hier of daar welke meestal redelijk snel zijn opgelost. Nu wil ik als trouwe en tevreden klant overstappen naar een hoge Alles-in-1 bundel en ga aan de slag via de zelfservice (tegenwoordig is dat de hype overal) en daar gaan we dan tot stap 2 en niet verder,...... bevestigen gaat eenvoudig weg niet. Wellicht omdat er een aanvullend pakket TV bij zit (dat hoort er toch bij voor die prijs he Zeelandnet/Delta) maar dan moet je blijkbaar eerst kiezen (10,75) en dan ? Wordt dit verrekend op het tarief per maand de Alles-in-1 Bundel of komt dit er doodleuk bij ????? Enige transparantie bij overstappen en wat duidelijker zelfservice zou wel heel wenselijk zijn. Resultaat voor mij. Uhhh,... laat maar even doen die overstap tot helder is wat er nu precies allemaal in de bundel zit en hoe alles op elkaar wordt verrekend.
Roept u maar Zeelandnet/Delta, hoe zit dat ??
Roept u maar Zeelandnet/Delta, hoe zit dat ??
Reageer