Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in 1 Super of toch niet zo Super

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in 1 Super of toch niet zo Super

    Sinds jaar en dag bij Zeelandnet / Delta en eigenlijk nooit echt klagen gehad. Nou ja, eens een hapering hier of daar welke meestal redelijk snel zijn opgelost. Nu wil ik als trouwe en tevreden klant overstappen naar een hoge Alles-in-1 bundel en ga aan de slag via de zelfservice (tegenwoordig is dat de hype overal) en daar gaan we dan tot stap 2 en niet verder,...... bevestigen gaat eenvoudig weg niet. Wellicht omdat er een aanvullend pakket TV bij zit (dat hoort er toch bij voor die prijs he Zeelandnet/Delta) maar dan moet je blijkbaar eerst kiezen (10,75) en dan ? Wordt dit verrekend op het tarief per maand de Alles-in-1 Bundel of komt dit er doodleuk bij ????? Enige transparantie bij overstappen en wat duidelijker zelfservice zou wel heel wenselijk zijn. Resultaat voor mij. Uhhh,... laat maar even doen die overstap tot helder is wat er nu precies allemaal in de bundel zit en hoe alles op elkaar wordt verrekend.

    Roept u maar Zeelandnet/Delta, hoe zit dat ??

  • #2
    Beste pmillenaar,

    Allereerst welkom op ons Serviceforum!

    Als ik het zo lees geef je aan dat je een upgrade wenst naar Alles-in-1 Super waar gratis het Pluspakket van DELTA Digitale TV bij zit.
    Je geeft aan dat je het niet zelf kan regelen via MijnDELTA. Ik begrijp je vraag met betrekking tot de EUR 10,75 niet helemaal. Bedoel je het Pluspakket van EUR 10,50?
    Het Pluspakket wordt namelijk in mindering gebracht op de rekening, als je een Alles-in-1 Super pakket afneemt.

    Ik wil je graag bedanken voor de feedback over ons MijnDELTA account met betrekking tot de bestelstraat. Ik zal een melding van maken dat er onduidelijkheid is over het Pluspakket en de kosten hiervan. Het Alles-in-1 Super pakket kost EUR 75,50 per maand voor tv, internet, telefonie (exclusief de gemaakte belkosten) en het Pluspakket.

    Mocht je nog andere vragen hebben, dan verneem ik dit graag van je.

    Reageer


    • #3
      Sorry voor de verwarring Anette. Idd gaat het over Pluspakket. Ik snap niet waarom je apart dit pakket in een ander scherm moet selecteren als dit in het Alles-in-1 Super pakket is opgenomen. Daarbij zou het dan handig zijn, als dit niet anders kan, dat op zijn minst in het scherm voor kiezen van het aanvullend TV pakket even vermeld zou staan dat het Pluspakket gratis is voor mensen die Alles-in-1 Super afsluiten. Dan is het echt Super geregeld. Zoals gezegd wat meer helderheid en transparantie is hier op zijn plaats.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door pmillenaar
          Sorry voor de verwarring Anette. Idd gaat het over Pluspakket. Ik snap niet waarom je apart dit pakket in een ander scherm moet selecteren als dit in het Alles-in-1 Super pakket is opgenomen. Daarbij zou het dan handig zijn, als dit niet anders kan, dat op zijn minst in het scherm voor kiezen van het aanvullend TV pakket even vermeld zou staan dat het Pluspakket gratis is voor mensen die Alles-in-1 Super afsluiten. Dan is het echt Super geregeld. Zoals gezegd wat meer helderheid en transparantie is hier op zijn plaats.
          Bedankt voor het melden pmillenaar. Zoals ik al had aangegeven heb ik je feedback doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Indien je wilt dat ik de aanvraag voor je verwerk, mag je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantnummer en dat je het abonnement wilt wijzigen naar Alles-in-1 Super. Je kunt er ook voor kiezen om het zelf in orde te maken via MijnDELTA. Je weet nu van mij dat er geen extra kosten gemaakt worden voor het Pluspakket.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            en waarom staat er op de site niet bij, dat je ook duurdere abonnementen zonder telefoon kunt bestellen ??
            We proberen het voor onze klanten zo makkelijk mogelijk te houden, door de keuzes te vereenvoudigen.

            Reageer


            • #7
              Dat is een nobel streven, maar dan zal je wel eerst aan moeten geven welke "mogelijkheden" er allemaal zijn.
              Nu krijgt een klant slechts een deel onder ogen en heeft Delta/ZeelandNet een deel buiten beeld gehouden.

              Hoe kan een nieuwe klant immers weten, dat er nog andere pakketten zijn als dit niet vermeld wordt.

              Of wil Delta/ZeelandNet liever die pakketten niet meer afsluiten?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Anette
                We proberen het voor onze klanten zo makkelijk mogelijk te houden, door de keuzes te vereenvoudigen.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X