Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actie's voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Je bedoeld merk en type? Er zijn twee types, namelijk een router en een powerline adapter. Dat zijn de,

    TP-Link AC 1200 Wifi accesspoint
    TP-Link WPA8630P Powerline Wifi accesspoint

    Somige zouden wifi moeten verbeteren maar halveren de snelheid etc.
    Dat zijn range extenders (Wifi versterkers) die dat doen. Die kunnen alleen maar of verzenden of ontvangen waardoor de snelheid wordt gehalveerd. Er komen wel nieuwere modellen op de markt die tegelijkertijd kunnen verzenden en ontvangen, en daardoor niet de snelheid halveren, maar deze apparaten blijven afhankelijk van het Wifisignaal wat ze oppikken van de bron. Met een accespoint heb je dat probleem niet.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #17
      Beste klantenservice,

      Onlangs is Delta begonnen met de pakketten te wijzigen. Dus wordt ik verzocht om een ander pakket te kiezen vanwege het feit dat analoge televisie niet meer wordt aan geboden. Nu kijk ik op de website en zie allemaal leuke aanbiedingen van 30 euro voor een termijn van 4 maanden. Maar als ik inlog bij Delta blijkt dat ik die aanbieding niet krijg.
      Ik vind het gepast als ik wordt verzocht een ander abonnement te kiezen dat daar dan ook een leuke korting op wordt aangeboden. Verder ben ik een trouwe klant van Zeelandnet en Delta en ben zeer tevreden over de producten en service.
      Mvg Arjen

      Reageer


      • #18
        Het wijzigen van je pakket staat los van het stoppen van het analoge signaal. Als je nog losse pakketten hebt, dan bespaar je op je abonnementskosten wanneer je deze omzet naar Alles-in-1/TV&Internet. Als je ook telefoon afneemt kan dit, afhankelijk van het pakket dat je hebt, tot EUR 11,- schelen per maand. Wanneer je geen telefoon afneemt is er ook te besparen met TV&Internet pakketten, maar dat veschil is wat minder groot. Dus als je is aangeraden een ander pakket te kiezen, dan zal dit zijn omdat je kosten kan besparen op je abonnement.

        De aanbieding die geboden wordt is voor wanneer je het abonnement een upgrade geeft. Dus bijvoorbeeld van Alles-in-1 Instap naar Alles-in-1 Premium. Voor het verlengen van een abonnement, of het aanpassen naar een Alles-in-1/TV&Internet vorm van hetzelfde pakket, is er momenteel geen actieaanbod.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #19
          Ik heb ook sinds afgelopen maandag (27 november) een upgrade laten doen naar een alles-in-een pakket Premium. Ik had een los abonnement internet Premium en de televisie zat bij Delta energie. Mij werd ook gezegd dat ik geen korting kreeg voor deze overstap. Ik heb ook geen gratis extra wifi spot gekregen.

          Mijn vaste telefoon doet het niet meer sinds de monteur deze heeft geaktiveerd op 29 november. Een Delta medewerker vertelde dat de telefoon het waarschijnlijk wel zou doen op 1 december maar hij doet het nu nog niet. Al die tijd heb ik zelf moeten bellen met onze mobiel die 200 belminuten heeft. Ik heb nu een brief gehad van KPN dat mijn telefoonnummer definitief zou opgeheven worden. Terwijl het de bedoeling is dat dit nummer behouden blijft. Ik heb geen zin meer om weer naar een hulpdesk medewerker te bellen want dat heeft tot geen resultaat geleid.

          Ik heb op het moment alleen wifi. Mijn snelheid heb ik net getest als ik naast de modem zit: die ligt rond de 35 Mb. Ik ben op de hoogte dat wifi langzamer is maar dit lijkt me wel erg weinig t.o.v de beloofde 150 Mb (per kabel) Of is dit wel normaal? Ik wacht nu maar tot maandag tot de normale bezetting op kantoor aanwezig is om eens te vragen hoe het verder moet. Al met al valt deze overstap erg tegen. Als ik het van tevoren had geweten had ik er niet aan begonnen. Ik heb het contract van Delta nog niet ontvangen dus wellicht kunnen we nog terug naar KPN hoewel dat niet mijn eerste keus is.

          Reageer


          • #20
            @Wilferd
            stuur een emailtje naar [email protected]
            vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
            dan kan het van daar uit opgepikt worden.

            Reageer


            • #21
              @Wilferd

              Dit moeten we idd even op kantoor bekijken als we je klantgegevens hebben. We zien je mailtje graag tegemoet
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                @Wilferd
                stuur een emailtje naar [email protected]
                vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
                dan kan het van daar uit opgepikt worden.
                Dat zal ik doen. Ik zal dit weekend een mail sturen naar het forumbeheer (hoewel mijn post de situatie al een eind heeft omschreven).

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Wilferd
                  Dat zal ik doen. Ik zal dit weekend een mail sturen naar het forumbeheer (hoewel mijn post de situatie al een eind heeft omschreven).
                  jawel, maar zonder klantnummer komen ze niet zo ver
                  vermeldt dat aub niet hier, want het is een openbaar forum.

                  Reageer


                  • #24
                    Ik heb inmiddels een kort standaard berichtje terug van de klantenservice dat ik niet in aanmerking kom voor de kortingsactie omdat ik al internet had. Er staat "de afgelopen drie maanden geen internet en/of telefonie is afgenomen" . Ik lees "geen internet OF telefonie" Ik vind dat ik wel in aanmerking zou moeten komen voor die aktie.. Maar ja, ik heb dus niks gekregen. Sterker nog mijn vaste telefoon doet het al een week niet meer (sinds 29 november). Om contact op te nemen met die klantenservice van Delta/Zeelandnet moeten we gebruik maken van ons mobiele abonnement. Ik heb nu al een flink gedeelte van onze belminuten opgemaakt om de support te bereiken. Terugbellen mogen ze niet (is beleid). Klantenservice van Delta schreef met geen woord over het feit dat ik nog geen vaste telefoon heb. Sterker nog: ze stuurde me naderhand nog eens een standaard email om me te feliciteren met mijn alles-in-een pakket.....

                    Het bericht wat ik krijg als ik bel naar mijn vaste telefoon is dat het nummer niet in gebruik is. Nu kan het wellicht zijn dat Delta bewust wacht op het einde van de maand om zo voor mij dubbele kosten uit te sparen (maand opzegtermijn bij KPN). Ik heb verder geen informatie van Delta dus ik hoop dat een medewerker van het forum dit voor mij kan nagaan bij Delta .

                    Reageer


                    • #25
                      Beste Wilferd,

                      Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantnummer en hierin vermelden dat je nog geen telefonie hebt? Je kunt refereren naar het forum, dan ga ik kijken wat er aan de hand is met jouw telefoon.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X