Heb net contact gehad met Delta over wijziging van alles in 1 premium pakket naar een superpakket.
Ben al jaren klant/contractloos en wilde gebruik maken van de aanbieding waar ze zo veel met adverteren. Wat schetst mijn verbazing de aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten!!!! Dit is toch te gek voor woorden !! Wil ik een "nieuw contract aangaan wat maandelijks nog duurder is ook mag ik en kan ik geen gebruik maken van de aanbieding!!?? volgens mij klopt er dan iets niet in het beleid. Misschien toch iets doen aan klantenbinding. wilde mijn "contract" opzeggen en gelijk een nieuwe aangaan. Dit kon niet, mag dan 4 maanden geen klant zijn. Is het dan zo dat ik mijn "contract" moet opzeggen en dan een contract op mijn vriendins naam moet aangaan??? pffff toch maar kijken naar een andere alles in 1 leverancier.
Ben al jaren klant/contractloos en wilde gebruik maken van de aanbieding waar ze zo veel met adverteren. Wat schetst mijn verbazing de aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten!!!! Dit is toch te gek voor woorden !! Wil ik een "nieuw contract aangaan wat maandelijks nog duurder is ook mag ik en kan ik geen gebruik maken van de aanbieding!!?? volgens mij klopt er dan iets niet in het beleid. Misschien toch iets doen aan klantenbinding. wilde mijn "contract" opzeggen en gelijk een nieuwe aangaan. Dit kon niet, mag dan 4 maanden geen klant zijn. Is het dan zo dat ik mijn "contract" moet opzeggen en dan een contract op mijn vriendins naam moet aangaan??? pffff toch maar kijken naar een andere alles in 1 leverancier.
Reageer