Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Actie's voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Actie's voor bestaande klanten

    Heb net contact gehad met Delta over wijziging van alles in 1 premium pakket naar een superpakket.
    Ben al jaren klant/contractloos en wilde gebruik maken van de aanbieding waar ze zo veel met adverteren. Wat schetst mijn verbazing de aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten!!!! Dit is toch te gek voor woorden !! Wil ik een "nieuw contract aangaan wat maandelijks nog duurder is ook mag ik en kan ik geen gebruik maken van de aanbieding!!?? volgens mij klopt er dan iets niet in het beleid. Misschien toch iets doen aan klantenbinding. wilde mijn "contract" opzeggen en gelijk een nieuwe aangaan. Dit kon niet, mag dan 4 maanden geen klant zijn. Is het dan zo dat ik mijn "contract" moet opzeggen en dan een contract op mijn vriendins naam moet aangaan??? pffff toch maar kijken naar een andere alles in 1 leverancier.

  • #2
    wil0206

    Ik heb je vraag even in een eigen topic gezet.

    Van welke aanbieding mag jij geen gebruik maken?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hallo Caroline mag geen gebruik maken van de alles in 1 super.

      Reageer


      • #4
        En waarom zou je geen gebruik mogen maken van de Alles-in-1 Super? Is toch een upgrade van het abonnement dat je nu hebt?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Is een upgrade maar krijg geen 4 maanden voor 30 euro en ik krijg geen gratis wifi punt. Heb uitgelegd dat ik sinds kort een wifi modem heb. Sindsdien is de wifi echt om te huilen dus ik dacht via een upgrade dit te krijgen en te verhelpen.

          Reageer


          • #6
            Wil je mij je naam, postcode en huisnr en je geboortedatum in een persoonlijk bericht sturen? Ga ik eens kijken wat ik voor je kan betekenen.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Heb prive bericht verstuurd hoop dat u iets kan betekenen

              Reageer


              • #8
                Beste Caroline,

                Ben het met wil0206 eens er wordt naar mijn mening te weinig gedaan voor vaste klanten.
                Nu ben jij erg behulpzaam,wat echt gewaardeerd wordt, en wordt er ws naar een gepaste oplossing gezocht.
                Maar kloppen doet het niet. Kijkend naar mijzelf. Meldt een maand geleden dat ik enkel nog NL 1-2-3 kon ontvangen voor de rest niks ( blokjes beeld). Volgens jullie TD was het probleem mijn CL+ module en er werd geadviseerd een andere te testen / kopen. Had achteraf niks met de CL+ module te maken maar met een Delta eindversterker in de wijk. Had toch stiekem gehoopt dat de Delta/ zeelandnet medewerker even had gekeken naar mijn gegevens, en had gezien dat ik een trouwe vast klant ben en een CL+ module had opgestuurd.

                Reageer


                • #9
                  Het is voor ons erg moeilijk om een storing van DELTA Digitale TV precies met de vinger aan te wijzigen. Hiervoor vragen we aan de klant om een aantal dingen na te kijken voordat we verdere stappen kunnen ondernemen. Zo ook de vraag aan jou om je module eens ergens anders te testen of eventueel bij de leverancier van de module.

                  Met behulp van deze link kun je dan eventueel het probleem oplossen. Lukt dit niet dan gaan we zien of het iets in de wijk is, zoals nu bij jou het geval is.
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caroline
                    Wil je mij je naam, postcode en huisnr en je geboortedatum in een persoonlijk bericht sturen? Ga ik eens kijken wat ik voor je kan betekenen.
                    Misschien ook interessant voor andere bestaande klanten om e.e.a. te vernemen in het geval van een upgrade...
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Ik ben al 71 jaar een bestaande 'klant' van Nederland en heb nog nooit een cadeautje of een upgrade gehad, dus waar hebben we het in hemelsnaam over...??

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                        Ik ben al 71 jaar een bestaande 'klant' van Nederland en heb nog nooit een cadeautje of een upgrade gehad, dus waar hebben we het in hemelsnaam over...??
                        Ik ben blij dat u pas 71 jaar een bestaande klant van Nederland bent, en ik probeer ook voor u te kijken via verschillende posten via dit forum (als u natuurlijk klant bent bij delta), dat delta u ook niet in de kou laat staan als vaste klant. zeker straks met de overstap na digitaal.

                        Want ik ben zeker van mening als bedrijven meer investeren in behoud van klanten dat ze minder overstappen, dat dat minder werk voor de bedrijven met zich mee neemt en dat dat ook veel meer oplevert voor de bedrijven.

                        En u schrijft :

                        "al 71 jaar een bestaande 'klant' van Nederland en heb nog nooit een cadeautje of een upgrade gehad"

                        ik hoop dat ik via mijn werk als defensie medewerker (vroeger, naar gebieden waar andere liever niet komen), gezorgd hebt dat u nu ook rustig en veilig deze post heb kunnen typen, ik denk dat dat misschien wel het aller mooiste cadeau is wat iemand kan geven / krijgen
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Caroline wat houdt dat extra wifi punt in?
                          Groet Chri

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus
                            Misschien ook interessant voor andere bestaande klanten om e.e.a. te vernemen in het geval van een upgrade...
                            Dit is een beetje afhankelijk van welk abonnement je hebt en naar welk abonnement je overstapt en voor 1 of 2 jaar. Meestal, dus niet altijd, krijg je bij een upgrade naar een hoger abonnement tijdelijk een gereduceerd tarief.

                            Oorspronkelijk gepost door cschults
                            Caroline wat houdt dat extra wifi punt in?
                            Groet Chri
                            Dit is een extra punt in de woning van waaruit een Wifisignaal verzonden wordt. Dit wordt gedaan met een router of met een powerline adapter. Hiermee wordt het netwerk groter in de woning om een beter bereik te krijgen met de Wifi.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Matthijs wellicht was mijn vraag niet duidelijk genoeg. Gaing mij erom wat gebruikt delta/zeelandnet als extra wifipunt bij mensen die in aanmerking komen voor deze actie. Er is van alles in de handel met positieve en negatieve reacties.
                              Somige zouden wifi koeten verbeteren maar halveren de snelheid etc.
                              Ik denk er zelf ook,over en ben daarom nieuwsgierig naar dit extra wifi punt.
                              Gr. Chris

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X