Oorspronkelijk gepost door Ferry
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Werkzaamheden kabelnetwerk
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
het probleem is niet een automailer, die even de weg kwijt is.
maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.
behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.
een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlhet probleem is niet een automailer, die even de weg kwijt is.
maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.
behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.
een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregtWaarom krijg ik zoveel mails van onderhoud van kabelnetwerk ? Eentje (21/10 om 11:12) is meer dan genoeg, de andere vier (21/10 om 15:50 en 21:58) en (22/10 om 03:20 en 09:29) hebben exact dezelfde inhoud.
Is de [email protected] soms op hol geslagen ??
Het valt me wel op dat de vier laatste mails om de zes uur verzonden zijn. Net zo'n spammer die zijn of haar r.tzooi ook op vaste tijden op mijn e-mailadres dumpt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl...maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.
behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.
een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
Wat er de afgelopen dagen fout is gegaan weet ik niet want ik was vrij en had een behoorlijke berg voorraad om weg te werken vandaag. Aan de e-mails ben ik niet eens toegekomen.
Worden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLWorden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?
als we dit probleem even vasthouden, had het dan zin gehad om via Facebook en/of Twitter te reageren ??
waren die meldingen dan binnengekomen bij een medewerker, die er iets aan had kunnen doen ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door MatthijsLWorden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?
als we dit probleem even vasthouden, had het dan zin gehad om via Facebook en/of Twitter te reageren ??
waren die meldingen dan binnengekomen bij een medewerker, die er iets aan had kunnen doen ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosEr is zondag geklaagd op Facebook en gereageerd door Ferry dat het probleem is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Probleem lijkt pas sinds gisterenmorgen opgelost.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door JosEr is zondag geklaagd op Facebook en gereageerd door Ferry dat het probleem is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Probleem lijkt pas sinds gisterenmorgen opgelost.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer