Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werkzaamheden kabelnetwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Ferry
    Klopt dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van de mails. Normaal gesproken is 1 mailtje voldoende.
    Helaas lees ik dat bij meerdere mensen wat extra mailtjes zijn verstuurd.
    Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is inmiddels gemeld en er wordt aan gewerkt.
    Excuus voor het ongemak.
    Ferry ik heb het niet over 1 mail maar heb er wel 30 gehad en dat is niet leuk als wij wat fout doen worden we ook op onze vingers getikt.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door JvdL
      als wij wat fout doen worden we ook op onze vingers getikt.
      En wat gebeurt nu hier door "ons"?

      Reageer


      • #33
        Ons weten van niks

        Reageer


        • #34
          het probleem is niet een automailer, die even de weg kwijt is.
          maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
          afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
          vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.

          behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
          en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
          de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.

          een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            Een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
            Yeah !!

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              het probleem is niet een automailer, die even de weg kwijt is.
              maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
              afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
              vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.

              behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
              en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
              de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.

              een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
              Daar kan ik het alleen maar hartgrondig mee eens zijn!

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                Waarom krijg ik zoveel mails van onderhoud van kabelnetwerk ? Eentje (21/10 om 11:12) is meer dan genoeg, de andere vier (21/10 om 15:50 en 21:58) en (22/10 om 03:20 en 09:29) hebben exact dezelfde inhoud.
                Is de [email protected] soms op hol geslagen ??
                Het valt me wel op dat de vier laatste mails om de zes uur verzonden zijn. Net zo'n spammer die zijn of haar r.tzooi ook op vaste tijden op mijn e-mailadres dumpt.
                Is het nu eigenlijk opgelost? Bij mij staat de teller ondertussen op 18 en de laatste zijn van vanochtend.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  ...maar er wordt in het weekend niet gereageerd door Delta / Zeelandnet.
                  afgelopen weekend was er geen moderator te vinden, zeker niet op zondag.
                  vrijdag avond gaat de deur op slot en dan gaat Delta / Zeelandnet er van uit dat we de maandag wel zullen halen.

                  behoort er geen medewerker van dienst te zijn, die een dergelijk systeem even stil kan zetten ??
                  en wat te denken van het controleren van het Prikbord ??
                  de overtreders weten al lang dat je vrijdag avond kan plaatsen wat je wil, want in het weekend is er toch niemand thuis.

                  een organisatie als Delta / Zeelandnet behoort 24/7 actief te zijn !!!
                  Op zondag is het wel mogelijk om contact met ons op te nemen via Twitter en Facebook. Die is in het weekend bemand van 09:00 tot 21:00. En we proberen ook wel een klein beetje een oogje in het zeil te houden door ongewenste berichten te verwijderen, maar actief reageren op het forum gebeurd niet op zondag.

                  Wat er de afgelopen dagen fout is gegaan weet ik niet want ik was vrij en had een behoorlijke berg voorraad om weg te werken vandaag. Aan de e-mails ben ik niet eens toegekomen.

                  Worden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Worden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?
                    vandaag heb ik niks meer ontvangen, althans niet over werkzaamheden

                    als we dit probleem even vasthouden, had het dan zin gehad om via Facebook en/of Twitter te reageren ??
                    waren die meldingen dan binnengekomen bij een medewerker, die er iets aan had kunnen doen ??

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Worden er nog steeds veel e-mails ontvangen over de werkzaamheden of is dat inmiddels gestopt?
                      vandaag heb ik niks meer ontvangen, althans niet over werkzaamheden

                      als we dit probleem even vasthouden, had het dan zin gehad om via Facebook en/of Twitter te reageren ??
                      waren die meldingen dan binnengekomen bij een medewerker, die er iets aan had kunnen doen ??
                      Er is zondag geklaagd op Facebook en gereageerd door Ferry dat het probleem is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Probleem lijkt pas sinds gisterenmorgen opgelost.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Er is zondag geklaagd op Facebook en gereageerd door Ferry dat het probleem is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Probleem lijkt pas sinds gisterenmorgen opgelost.
                        met andere woorden: er is in het weekend geen medewerker, die een dergelijke server stil kan zetten, of opnieuw kan opstarten.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Er is zondag geklaagd op Facebook en gereageerd door Ferry dat het probleem is doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Probleem lijkt pas sinds gisterenmorgen opgelost.
                          met andere woorden: er is in het weekend geen medewerker, die een dergelijke server stil kan zetten, of opnieuw kan opstarten.
                          Daar lijkt het dus wel op :8

                          Reageer


                          • #43
                            Nee helaas hebben we die systemen in het weekend niet. Het is gelukkig nu wel opgelost.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X