nou net weer 1 binnen gehad om 16.24 uur, dat is dan nummer 3.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Werkzaamheden kabelnetwerk
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Grappig, al die berichten over een op hol geslagen werkzaamheden kabelnetwerk mails. Ik wist niet dat we zoveel kabels hier in Zeeland hadden liggen. Minder grappig is dat ik dit topic begonnen ben en zegge en schrijven drie berichten van reactie heb ontvangen, nl van JvdL, Jos en Fred44nl. Van de rest (12 forumleden): stilte. Ik zou zeggen als je een topic sowieso als Favoriet aanmerkt, je dan ook die "berichten van reactie" ontvangt. Of is dit alsof de duvel ermee speelt ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregtWaarom krijg ik zoveel mails van onderhoud van kabelnetwerk ? Eentje (21/10 om 11:12) is meer dan genoeg, de andere vier (21/10 om 15:50 en 21:58) en (22/10 om 03:20 en 09:29) hebben exact dezelfde inhoud.
Is de [email protected] soms op hol geslagen ??
Het valt me wel op dat de vier laatste mails om de zes uur verzonden zijn. Net zo'n spammer die zijn of haar r.tzooi ook op vaste tijden op mijn e-mailadres dumpt.
Reageer
-
Klopt dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van de mails. Normaal gesproken is 1 mailtje voldoende.
Helaas lees ik dat bij meerdere mensen wat extra mailtjes zijn verstuurd.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is inmiddels gemeld en er wordt aan gewerkt.
Excuus voor het ongemak.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer