Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werkzaamheden kabelnetwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

nou net weer 1 binnen gehad om 16.24 uur, dat is dan nummer 3.

Reageer

Grappig, al die berichten over een op hol geslagen werkzaamheden kabelnetwerk mails. Ik wist niet dat we zoveel kabels hier in Zeeland hadden liggen. Minder grappig is dat ik dit topic begonnen ben en zegge en schrijven drie berichten van reactie heb ontvangen, nl van JvdL, Jos en Fred44nl. Van de rest (12 forumleden): stilte. Ik zou zeggen als je een topic sowieso als Favoriet aanmerkt, je dan ook die "berichten van reactie" ontvangt. Of is dit alsof de duvel ermee speelt ?

Reageer

Net mail nummer 7 gekregen.
        "Het houdt niet op, niet vanzelf....."

Reageer

momenteel zit ik op 8 mails

Reageer

Nu inmiddels 13 mails ontvangen.

Reageer

email nr 9 is inmiddels binnen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                Waarom krijg ik zoveel mails van onderhoud van kabelnetwerk ? Eentje (21/10 om 11:12) is meer dan genoeg, de andere vier (21/10 om 15:50 en 21:58) en (22/10 om 03:20 en 09:29) hebben exact dezelfde inhoud.
                Is de [email protected] soms op hol geslagen ??
                Het valt me wel op dat de vier laatste mails om de zes uur verzonden zijn. Net zo'n spammer die zijn of haar r.tzooi ook op vaste tijden op mijn e-mailadres dumpt.

Reageer

Ja ik heb er sinds gisteren en vandaag nu ook al 14 ontvangen

Reageer

net weer 1 binnen gekregen verzonden om 00.00 uur.

Reageer

Ook hier regent het die zelfde mails, De laatste die ik ontving waren van 00:12 en om 06:46

Reageer

Ja en ze blijven komen voor elke mail 1 euro en ik lekker gaan eten maar ja dat zit er niet in

Reageer

Je zou toch verwachten dat er vanuit Zeelandnet ook eens een reactie kwam....

Reageer

Ja jos nu zie je de andere kant van Delta ( Zeelandnet )

Reageer

Heel erg vreemd, die stilte. Of ze hebben bij Zeelandnet zelf problemen...

Reageer

Klopt dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van de mails. Normaal gesproken is 1 mailtje voldoende.
                                Helaas lees ik dat bij meerdere mensen wat extra mailtjes zijn verstuurd.
                                Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is inmiddels gemeld en er wordt aan gewerkt.
                                Excuus voor het ongemak.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X