Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

surffilter blokkeert website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Mijn Delta is inmiddels actief en werkt dus nu. Ik zag bij het surffilter "geen" staan. Ik heb hem toch maar uitgeschakeld hetgeen dan per 1 november 2017 zal ingaan. Er moet toch iets zijn om dat eerder te herstellen. Voor 23 oktober met ik toch echt de site van mijn ABP kunnen benaderen. Daar komt bij hoe kan een surffilter iets blokkeren terwijl ik geen gebruik maak van die filter?

    Reageer


    • #17
      Zet het surffilter tijdelijk uit: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=461,E=0000061588035862532,K=5032,Sxi =5,case=guid({CA0391F2-8959-4766-AA0D-8907F66DB83E}),TS=ZeelandnetNL_2016

      De wijziging is binnen enkele minuten actief. Het filter blijft inactief totdat u dit zelf wijzigt. Herhaal bovenstaande stappen en vink het gewenste pakket aan om het pakket weer te activeren.

      Dan kan je in ieder geval op de Websites die nu geblokkeerd worden.

      Reageer


      • #18
        Ik heb innmiddels een MIJN DELTA account en de genoemde site wordt niet meer geblokkeerd. Probleem dus opgelost zo lijkt het.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X