Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

surffilter blokkeert website

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • surffilter blokkeert website

    Surffilter Delta (waarvan ik niet wist dat het actief was op mijn PC) blokkeert MIJN ABP (website is wel bereikbaar). Hoe is dat te verhelpen

  • #2
    Er inmiddels achter gekomen dat je dit op de PIP pagina kunt wijzigen. Wel aanmelden bij mijn Delta kennelijk. dat lukt helaas niet "er is een fout opgetreden" krijg ik als antwoord op registratie mijn delta

    Reageer


    • #3
      Dat heb je dan waarschijnlijk ingeschakeld in Mijn Delta ( oude pip).

      Heb je dan nog nooit een account aangemaakt in Mijn Delta?


      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=276,E=0000061587591266308,K=5298,Sxi =5,case=guid({F638532F-40A5-4F03-A1F4-7F4D3648CE35}),TS=ZeelandnetNL_2016

      Reageer


      • #4
        Nog nooit een account aangemaakt in mijn Delta (ouwe pip keek ik ook bijna nooit) Helaas accepteert mijn Delta mij niet (foutmelding) na registratie

        Reageer


        • #5
          Wat ik dan wel weer vreemd is dat ik nooit een surffilter heb ingesteld en dat deze filter nu toch zaken blokkeert

          Reageer


          • #6
            Het is dus belangrijk dat ik zaken kan regelen op mijn delta. Hoe zou het komen dat ik steeds geweigerd wordt als ik wil registreren. Dit terwijl ik nooit eerder een account heb aangemaakt in mijn Delta en het wachtwoord steeds als sterk wordt aangemerkt.

            Reageer


            • #7
              Welke foutmelding krijg je van Mijn delta?

              Nooit ingesteld, schrijf je. Maar waaruit maak je op dat het het Surffilter van ZeelandNet is, dat deze pagina blokkeert?

              Reageer


              • #8
                DELTA Logo
                U heeft geen toegang tot deze website.

                Omschrijving:

                De gevraagde URL https://mijn.abp.nl

                Reageer


                • #9
                  Klein probleem wellicht maar dan moet Delta mij wel accepteren als ik een account aanmaak

                  Reageer


                  • #10
                    DELTA account aanmaken
                    Gebruikersnaam ?
                    E-mailadres
                    Wachtwoord ?
                    Bevestig uw wachtwoord

                    Ja, ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacy Voorwaarden van DELTA.?

                    ?Er is iets fout gegaan. Probeert u het later opnieuw.

                    Terwijl er bij elk antwoord een groen vinkje staat

                    Reageer


                    • #11
                      Norton zegt dat de site veilig is dus daar kan het niet aan liggen

                      Reageer


                      • #12
                        Stuur een mailtje naar [email protected]
                        Je zal toch eerst een account moeten kunnen aanmaken om het surffilter zo deze aanstaat uit te kunnen zetten.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door zeeuw
                          Surffilter Delta (waarvan ik niet wist dat het actief was op mijn PC) blokkeert MIJN ABP (website is wel bereikbaar). Hoe is dat te verhelpen
                          Kom je dan wel op https://mijn.abp.nl/, maar kan je niet inloggen? Aangezien je aangeeft dat de website wel bereikbaar is.

                          Het Surffilter staat actief sinds 2014 en is op dezelfde dag actief gekomen als het Spamfilter.

                          Probeer het later nog eens om MijnDELTA aan te maken en als het daarna nog niet lukt, verwijder dan eens de cookies en tijdelijke internetbestanden.

                          Je bericht over de onterechte blokkade hebben wij ook ontvangen. Hoewel ik het vreemd vindt dat ABP geblokkeerd zou worden, maar de wegen van het Surffilter zijn ondoorgrondelijk. Stel hem eens een stapje lager in of, als je deze helemaal niet gebruikt, kan je het Surffilter ook stoppen.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Nee ik kom wel op de website van ABP maar zodra ik mijn abp aanklik krijg ik de melding van het surffilter. Inmiddels leek het erop dat ik een account kon aanmaken bij Mijn Delta. Hij deed het zelfs al even. Nu geeft hij aan dat er iets is misgegaan. Ik heb de gegevens van ABP zeer binnenkort wel nodig dus wellicht kan men bij Delta eens kijken waarom ik na eerst te zijn toegelaten nu weer geweigerd wordt door het systeem.

                            Reageer


                            • #15
                              Bemerk hier nu ook wat problemen met MijnDELTA...
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X