Sinds enige tijd heb ik last van een hoog percentage packet-loss (10-50%) en zakt de upload snelheid compleet in elkaar.
Er is afgelopen vrijdag (30/9/2017) nog een monteur langs geweest en deze heeft nog wat in de meterkast vervangen. Helaas zijn de problemen nog niet verholpen. Deze zou als het goed is een notitie hebben gemaakt dat er alsnog problemen zouden zijn er verder onderzoek in de wijk zou plaats vinden.
Uitgevoerd op 3/10, upload speed was niet te meten tijdens vorige storingen vanwege de absurd hoge packet-loss.
[img]5c4accdf-cd9e-447b-97e8-9f563841b83b.png[/img]
[img]9fdb5870-3cba-45bf-aaac-e88a66125738.png[/img]
Storing op 27/9, 28/9, 29/9
[img]817ad688-9414-46f1-9a1e-2845508fda53.png[/img]
Storing op 30/9
[img]01ad7ffe-8c16-41c7-be9e-af92a258904d.png[/img]
Storing van vandaag 3/10
[img]087fe84e-c562-4775-881b-5a0e6178c98a.png[/img]
De tests via pingplotter zijn uitgevoerd via pc > router > modem. Ik heb ook tests uitgevoerd met een utp kabel direct op de modem, dit maakte niet uit.
Er is afgelopen vrijdag (30/9/2017) nog een monteur langs geweest en deze heeft nog wat in de meterkast vervangen. Helaas zijn de problemen nog niet verholpen. Deze zou als het goed is een notitie hebben gemaakt dat er alsnog problemen zouden zijn er verder onderzoek in de wijk zou plaats vinden.
Uitgevoerd op 3/10, upload speed was niet te meten tijdens vorige storingen vanwege de absurd hoge packet-loss.
[img]5c4accdf-cd9e-447b-97e8-9f563841b83b.png[/img]
[img]9fdb5870-3cba-45bf-aaac-e88a66125738.png[/img]
Storing op 27/9, 28/9, 29/9
[img]817ad688-9414-46f1-9a1e-2845508fda53.png[/img]
Storing op 30/9
[img]01ad7ffe-8c16-41c7-be9e-af92a258904d.png[/img]
Storing van vandaag 3/10
[img]087fe84e-c562-4775-881b-5a0e6178c98a.png[/img]
De tests via pingplotter zijn uitgevoerd via pc > router > modem. Ik heb ook tests uitgevoerd met een utp kabel direct op de modem, dit maakte niet uit.
Reageer