Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Next Generation Netwerk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hallo Dominique, geeft bovenstaande antwoord op je vraag of zijn er nog dingen die ik voor je kan uitzoeken?

    Reageer


    • #17
      @Dominique
      je gaat voorbij aan het feit, dat iedereen voorlopig zowel een IPv4 als een IPv6 adres heeft.
      een modem met router werkt dan in dual-stack modus, d.w.z. het gewone, bekende IPv4 verhaal,
      met daarnaast IPv6, waarbij devices zowel een local als een global adres krijgen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        @Dominique
        je gaat voorbij aan het feit, dat iedereen voorlopig zowel een IPv4 als een IPv6 adres heeft.
        een modem met router werkt dan in dual-stack modus, d.w.z. het gewone, bekende IPv4 verhaal,
        met daarnaast IPv6, waarbij devices zowel een local als een global adres krijgen.
        dat klopt, ik merk en zie dat zeelandnet / delta er wel mee bezig is. maar dat het nog niet geheel soepel werkt. ik hoop dat ze dat meenemen met de grote update / veranderingen volgend jaar.
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #19
          Aan wat voor upload-snelheden moet ik denken bij een nieuw abo van 1 Gbps? De 15 mbps die ik nu krijg, vind ik wel een beetje krap. Als ik remote bestanden van mijn NAS af wil halen via 4G of vanaf kantoor (glasvezel) dan lijkt het soms of ik terug ga in de tijd. Terwijl downloaden van een Cloudservice via 4G of vanaf kantoor rete-snel is.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door tvriet
            Aan wat voor upload-snelheden moet ik denken bij een nieuw abo van 1 Gbps?
            goeie vraag, maar daar is op dit moment nog niks over te zeggen.
            als je deze afbeelding een beetje vrij interpreteert, dan kom je op 3x zo hoog.
            [img]a93f139b-80ca-4f0d-80b3-59ccb1aee23d.jpg[/img]

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              Oorspronkelijk gepost door tvriet
              Aan wat voor upload-snelheden moet ik denken bij een nieuw abo van 1 Gbps?
              goeie vraag, maar daar is op dit moment nog niks over te zeggen.
              als je deze afbeelding een beetje vrij interpreteert, dan kom je op 3x zo hoog.
              [img]a93f139b-80ca-4f0d-80b3-59ccb1aee23d.jpg[/img]
              Bedankt voor deze input Fred, inderdaad vrij geinterpreteerd zou 3 X zijn....

              Reageer


              • #22
                Als dit een voorbode mag zijn dan is de Docsis 3.1 upload nog niet bepaald gelijk.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Mapje
                  Als dit een voorbode mag zijn dan is de Docsis 3.1 upload nog niet bepaald gelijk.
                  dat blijkt toch ook wel uit het eerder geplaatste plaatje

                  dit artikel geeft ook aardig wat informatie:
                  https://www.cablelabs.com/full-duplex-docsis/

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X