Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter laadt nog steeds veel spam door

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    In plaats van eisen te stellen en dan heel teleurgesteld doen heb ik nog een dikke werkende tip: Gmail-adres gemaakt. Zeelandnet-account ingesteld om alles naar dat adres door te sturen. Gmail ingesteld dat het mail kan sturen als [email protected] en wolla: Er komt bijna niets meer door. https://support.google.com/mail/answer/22370?hl=nl
    Maar goed, dat is natuurlijk wel allemaal veel lettertjes en zelf doen en zo.

    Reageer


    • #17
      We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Zo niet, dan horen we dat graag.

      Het Spamfilter heeft onlangs een grote update gehad en we krijgen nu minder meldingen binnen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door TimH
        We hebben al enige tijd niks meer vernomen. We gaan er vanuit dat het probleem is opgelost. Zo niet, dan horen we dat graag.

        Het Spamfilter heeft onlangs een grote update gehad en we krijgen nu minder meldingen binnen.
        Ik krijg nu inderdaad veel minder spam. 2 of 3 dagen geleden was het weer totaal hommeles, waslijsten met spam, maar dat was de volgende dag weer over. Ik gebruik nu mailwasherfree voor mijn primaire adres en dat werkt goed, in combinatie met het zeelandnet spamfilter is er mee te leven.

        Reageer


        • #19
          Fijn om te lezen

          Reageer


          • #20
            Ik ontvang dagelijks spam-berichten, waar in de header een emailadres staat dat steeds begint met @mx1, @mx2, @mx3 enz. Uiteraard zijn dit steeds wisselende emailadressen.
            Het emailprogramma geeft als afzender het adres zonder voorafgaand mx1, mx2 etc.
            Is het mogelijk het spamfilter ook op het adres met "@mx?" te laten zoeken. Het lukt me niet om dit met de berichtregels van Thunderbird te regelen, helaas. Het getoonde emailadres in de mail daar aan toevoegen heeft weinig zin, omdat dit steeds wordt gewijzigd.
            Ik vermoed dat dit voor abonnee's een heleboel spam kan voorkomen!

            Ik heb al een aantal van deze mailtjes doorgesuurd aan de webmaster, in de hoop dat ze gebruikt zouden worden ter verbetering van het spamfilter. Helaas krijg ik als reactie alleen een "standaard"mailtje dat Zeelandnet niet alle spam kan voorkomen..

            Reageer


            • #21
              Geen idee of het werkt Jos, maar je kunt het allicht proberen:

              https://addons.mozilla.org/en-us/thu...don/junquilla/

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Mapje
                Geen idee of het werkt Jos, maar je kunt het allicht proberen:

                https://addons.mozilla.org/en-us/thu...don/junquilla/
                Is niet compatibel met mijn versie :8 , maar bedankt voor het meedenken.
                Maar ook al was het dat wel, dan blijft die spam er doorheen komen. Om voor alle gebruikers van het spamfilter het probleem te verminderen is het dus handiger dat het spamfilter meer ondervangt.
                Helaas wordt op dergelijke suggesties zelden vlot en adequaat gereageerd vanuit Zeelandnet....
                Zelfde als prikbordadvertenties voor leningen...adverteerders die al twee weken hun gang kunnen gaan, zonder dat er wordt ingegrepen!

                Reageer


                • #23
                  Met een omweg krijg ik hem in Thunderbird Setup 52.3.0

                  Je moet hem dus met de hand installeren op een andere plaats.

                  Reageer


                  • #24
                    Het werkt dus gewoon in Thunderbird Thunderbird 52.3.0.

                    Junquilla instructies

                    Of het afdoende zal zijn blijft natuurlijk nog de vraag.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Mapje
                      Het werkt dus gewoon in Thunderbird Thunderbird 52.3.0.

                      Junquilla instructies

                      Of het afdoende zal zijn blijft natuurlijk nog de vraag.

                      Reageer


                      • #26
                        [quote=Jos]De kolommen moeten ook nog aangezet worden wil je de spam symbolen
                        goed kunnen zien.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X