Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter laadt nog steeds veel spam door

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Spamfilter laadt nog steeds veel spam door

Ik word vergeven van de spam. Iedere keer als ik mijn mail check krijg ik 10 tot 20 spam mails binnen. Ik voeg al deze afzenders toe aan de lijst van geblokkeerde afzenders en blokkeer hun domein, ik heb een spamfilter dat op zijn hoogst staat. Ik krijg ze voornamelijk op mijn primaire adres. Verder maakt het niet uit of ik met outlook binnenhaal of op mijn ipad. Hoe kom ik van deze ellende af?

Het eerlijke antwoord is: Eigenlijk niet.

Reageer

Gebruik je primaire mailadresaltijd zo weinig mogelijk!
      Maak een extra aan of alias.
      Die kan je verwijderen en een nieuw aanmaken.

Voor nu:
      Installeer eens een ander progje als Spamfighter bijv.
      Zie: http://www.spamfighter.com/SPAMfight...oduct_Info.asp

Of een ander mailprogramma Outlook ( MS Office ) of Thunderbird die hebben eigen spamprotectie aan boord evenals als sommige beveiligingssoftwarepakketten.

Maar voor nu is het even wachten, vaak waait zo'n Spamregen binnen enkel dagen over.

Reageer

We werken continue aan het verbeteren van het Spamfilter, echter is het wel een kat-en-muisspel met de spammers.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Gebruik je primaire mailadresaltijd zo weinig mogelijk!
          Maak een extra aan of alias.
          Die kan je verwijderen en een nieuw aanmaken.

Voor nu:
          Installeer eens een ander progje als Spamfighter bijv.
          Zie: http://www.spamfighter.com/SPAMfight...oduct_Info.asp

Of een ander mailprogramma Outlook ( MS Office ) of Thunderbird die hebben eigen spamprotectie aan boord evenals als sommige beveiligingssoftwarepakketten.

Maar voor nu is het even wachten, vaak waait zo'n Spamregen binnen enkel dagen over.
          Het is niet zo eenvoudig om het primaire adres zo min mogelijk te gebruiken, zoveel mensen kennen dat! Maar bedankt voor uw tip over spamfighter, ik heb het geinstalleerd. De spam is nu al minder.

Reageer

Ik word gebombardeerd Zeelandnet, help!!!!!!!!
            273 inmiddels.
            Wat is er gebeurd met jullie spamfilter????????????
            Waar ik voor betaal?

En nee, nieuwsbrieven e.d gaan hier via een hotmail.

Zou het helpen als we zeelandnet eraan geven en bv voor een jaar kpn nemen?
            Dan bestaat ons mailadres tenminste niet meer

Reageer

Hier hetzelfde probleem! Spamfilter zo strak mogelijk gezet, alles op 1. En alle nog doorkomende spamadressen op de blacklist. Die is echter vol, na 100 adressen! Al dat vele werk voor niks. Waardeloos spamfilter. Het zijn ook steeds andere afzenders, dus helpt die blacklist ook niet echt. Ik denk dat ik een nieuw primair adres wil.

Reageer

ik ook!
                ben er zo klaar mee!
                krijg er wel 50 per uur........

Reageer

Gewoon mailwasher gebruiken, ik knikker ze gewoon van mijn mail adressen af voordat ik mijn emailprog gebruik. Mailwasher zet ze dan automatisch in 1 blacklist om ze te deleten. na 1 tijdje stopt het vanzelf. En 1 Tip. Kijk uit waar je op klikt, daar krijg je ook 1 hoop ellende van!!!

Reageer

dank je wel Duncan, ik heb het nu ook in gebruik

Reageer

Nog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door lescatalpas
                        Nog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.
                        Uw heeft te hoge verwachtingen van wat Zldnet kan. En van wat ze u voor die paar euro aan filtering kunnen bieden. Daarom is Mailwasher ook duurder. Elke eerlijke professional zal u vertellen dat het gevecht tegen spam zeer lastig is en bijna niet te winnen. De enige manier om het echt in te dammen is een ander mailadres en dat nooit ergens meer intikken en aan niemand geven. Het is echt te kort door de bocht om te eisen dat men u voor een paar euro spamvrij maakt. Dit kan domweg niet. Stel uw verwachtingen bij. Gemeend advies. (Uw opmerking over dat het 'een kwestie is van toestemming vragen' is zo ver naast de waarheid dat ik het aan wijzere gebruikers overlaat om te ontkrachten...)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          Uw heeft te hoge verwachtingen van wat Zldnet kan. En van wat ze u voor die paar euro aan filtering kunnen bieden. Daarom is Mailwasher ook duurder. Elke eerlijke professional zal u vertellen dat het gevecht tegen spam zeer lastig is en bijna niet te winnen. De enige manier om het echt in te dammen is een ander mailadres en dat nooit ergens meer intikken en aan niemand geven. Het is echt te kort door de bocht om te eisen dat men u voor een paar euro spamvrij maakt. Dit kan domweg niet. Stel uw verwachtingen bij. Gemeend advies. (Uw opmerking over dat het 'een kwestie is van toestemming vragen' is zo ver naast de waarheid dat ik het aan wijzere gebruikers overlaat om te ontkrachten...)
                          We zijn met duizenden zo niet tienduizenden die bijdragen aan Zeelandnet, we praten echt niet over een paar euro.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                            We zijn met duizenden zo niet tienduizenden die bijdragen aan Zeelandnet, we praten echt niet over een paar euro.
                            Tsja, ik heb het geprobeerd.

Reageer

Het spam filter van zeelandnet zou gratis moeten zijn omdat het toch niet werkt , dus je betaald eingelijk voor niets

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X