Ik word vergeven van de spam. Iedere keer als ik mijn mail check krijg ik 10 tot 20 spam mails binnen. Ik voeg al deze afzenders toe aan de lijst van geblokkeerde afzenders en blokkeer hun domein, ik heb een spamfilter dat op zijn hoogst staat. Ik krijg ze voornamelijk op mijn primaire adres. Verder maakt het niet uit of ik met outlook binnenhaal of op mijn ipad. Hoe kom ik van deze ellende af?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Spamfilter laadt nog steeds veel spam door
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Gebruik je primaire mailadresaltijd zo weinig mogelijk!
Maak een extra aan of alias.
Die kan je verwijderen en een nieuw aanmaken.
Voor nu:
Installeer eens een ander progje als Spamfighter bijv.
Zie: http://www.spamfighter.com/SPAMfight...oduct_Info.asp
Of een ander mailprogramma Outlook ( MS Office ) of Thunderbird die hebben eigen spamprotectie aan boord evenals als sommige beveiligingssoftwarepakketten.
Maar voor nu is het even wachten, vaak waait zo'n Spamregen binnen enkel dagen over.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolGebruik je primaire mailadresaltijd zo weinig mogelijk!
Maak een extra aan of alias.
Die kan je verwijderen en een nieuw aanmaken.
Voor nu:
Installeer eens een ander progje als Spamfighter bijv.
Zie: http://www.spamfighter.com/SPAMfight...oduct_Info.asp
Of een ander mailprogramma Outlook ( MS Office ) of Thunderbird die hebben eigen spamprotectie aan boord evenals als sommige beveiligingssoftwarepakketten.
Maar voor nu is het even wachten, vaak waait zo'n Spamregen binnen enkel dagen over.
Reageer
-
Ik word gebombardeerd Zeelandnet, help!!!!!!!!
273 inmiddels.
Wat is er gebeurd met jullie spamfilter????????????
Waar ik voor betaal?
En nee, nieuwsbrieven e.d gaan hier via een hotmail.
Zou het helpen als we zeelandnet eraan geven en bv voor een jaar kpn nemen?
Dan bestaat ons mailadres tenminste niet meer
Reageer
-
Hier hetzelfde probleem! Spamfilter zo strak mogelijk gezet, alles op 1. En alle nog doorkomende spamadressen op de blacklist. Die is echter vol, na 100 adressen! Al dat vele werk voor niks. Waardeloos spamfilter. Het zijn ook steeds andere afzenders, dus helpt die blacklist ook niet echt. Ik denk dat ik een nieuw primair adres wil.
Reageer
-
Gewoon mailwasher gebruiken, ik knikker ze gewoon van mijn mail adressen af voordat ik mijn emailprog gebruik. Mailwasher zet ze dan automatisch in 1 blacklist om ze te deleten.na 1 tijdje stopt het vanzelf. En 1 Tip. Kijk uit waar je op klikt, daar krijg je ook 1 hoop ellende van!!!
Reageer
-
Nog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door lescatalpasNog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.(Uw opmerking over dat het 'een kwestie is van toestemming vragen' is zo ver naast de waarheid dat ik het aan wijzere gebruikers overlaat om te ontkrachten...)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door KoebaOorspronkelijk gepost door lescatalpasNog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.(Uw opmerking over dat het 'een kwestie is van toestemming vragen' is zo ver naast de waarheid dat ik het aan wijzere gebruikers overlaat om te ontkrachten...)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door lescatalpasOorspronkelijk gepost door KoebaOorspronkelijk gepost door lescatalpasNog even een update: spamfighter heb ik er na een dag of 2 weer afgegooid omdat het niet lekker met windows 10 werkt. Daarna mailwasher geinstalleerd, dit werkt beter, echter na 10 dagen wordt ik min of meer verplicht om het te kopen. Aangezien ik al een spamfilter heb bij Zeelandnet vind ik dit eigenlijk overbodige luxe. Zeelandnet moet dit voor ons oplossen. Als mailwasher het kan, moet Zeelandnet het ook kunnen. We betalen niet voor niets. Er zal wel weer een juridusche reden zijn waarom Zeelandnet dit niet regelt, maar dat is een kwestie van toestemming van de klanten vragen. Van mij krijgt Zeelandnet die toestemming en ik denk van vrijwel iedereen.(Uw opmerking over dat het 'een kwestie is van toestemming vragen' is zo ver naast de waarheid dat ik het aan wijzere gebruikers overlaat om te ontkrachten...)
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer