SInds enkele dagen heb ik last van een trage verbinding. Download gaat nog wel, maar de upload is vaak bijna 0. Dit is nu al enkele dagen aan de gang. Ik zie geen storing staan. Wat kan de oorzaak zijn?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Uploadsnelheid is bijna 0
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Dat is ook toevallig, ook bij ons is dat het geval sinds maandag (in Yerseke) Soms is de downloadsnelheid weer goed en dan is hij plotseling weer weg. De upload is soms maar 0,13 en dan weer 6,0 de Download is dan weer 25 en even later 147. Bekabelt of via Wifi maakt niets uit. Ze komen bij mij een nieuw modem installeren, hopelijk ishet probleem dan opgelost.
-
Oorspronkelijk gepost door YeseDat is ook toevallig, ook bij ons is dat het geval sinds maandag (in Yerseke) Soms is de downloadsnelheid weer goed en dan is hij plotseling weer weg. De upload is soms maar 0,13 en dan weer 6,0 de Download is dan weer 25 en even later 147. Bekabelt of via Wifi maakt niets uit. Ze komen bij mij een nieuw modem installeren, hopelijk ishet probleem dan opgelost.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door adverwijsSInds enkele dagen heb ik last van een trage verbinding. Download gaat nog wel, maar de upload is vaak bijna 0. Dit is nu al enkele dagen aan de gang. Ik zie geen storing staan. Wat kan de oorzaak zijn?A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Ik ga een melding voor je doorzetten. Lijkt, wederom, een probleem met te lage upstreamwaardes. Mocht er een monteur langs moeten komen, dan wordt er telefonisch contact opgenomen om een afspraak te maken.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer