Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uploadsnelheid is bijna 0

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Uploadsnelheid is bijna 0

SInds enkele dagen heb ik last van een trage verbinding. Download gaat nog wel, maar de upload is vaak bijna 0. Dit is nu al enkele dagen aan de gang. Ik zie geen storing staan. Wat kan de oorzaak zijn?

Dat is ook toevallig, ook bij ons is dat het geval sinds maandag (in Yerseke) Soms is de downloadsnelheid weer goed en dan is hij plotseling weer weg. De upload is soms maar 0,13 en dan weer 6,0 de Download is dan weer 25 en even later 147. Bekabelt of via Wifi maakt niets uit. Ze komen bij mij een nieuw modem installeren, hopelijk ishet probleem dan opgelost.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Yese
      Dat is ook toevallig, ook bij ons is dat het geval sinds maandag (in Yerseke) Soms is de downloadsnelheid weer goed en dan is hij plotseling weer weg. De upload is soms maar 0,13 en dan weer 6,0 de Download is dan weer 25 en even later 147. Bekabelt of via Wifi maakt niets uit. Ze komen bij mij een nieuw modem installeren, hopelijk ishet probleem dan opgelost.
      Bij mij (in Nieuwerkerk) is het soms ook weer even goed en dan is het weer helemaal weg. Vanmiddag meer weg dan dat het werkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door adverwijs
        SInds enkele dagen heb ik last van een trage verbinding. Download gaat nog wel, maar de upload is vaak bijna 0. Dit is nu al enkele dagen aan de gang. Ik zie geen storing staan. Wat kan de oorzaak zijn?
        Zie zo op het eerste gezicht geen afwijkingen in de signaal waardes. Zie wel dat het modem nog niet herstart is. Herstart het modem eens een keer. Indien je ook nog een eigen router gebruikt, herstart deze dan minimaal vijf minuten later ook even. Dat brengt in de meeste gevallen wel verbetering.
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ga ik proberen.

Reageer

Reageer

Vandaag weer mis. Upload is bijna nul en de test geeft na enige tijd een time-out. Download lijkt goed, maar test geeft ook af en toe een time out. Modem al gereset, dat heeft geen effect.

Reageer

Ik ga een melding voor je doorzetten. Lijkt, wederom, een probleem met te lage upstreamwaardes. Mocht er een monteur langs moeten komen, dan wordt er telefonisch contact opgenomen om een afspraak te maken.

Reageer

Prima, ik wacht het af.

Reageer

Beste adverwijs,

Kun je aangeven hoe het nu is met de internetverbinding?
                    Is de trage verbinding al sneller? Zo ja, kun je dan het beste antwoord kiezen?

Reageer

Na vorige week geen problemen meer gehad. Upload is vanaf vorige week donderdag prima.

Reageer

Kijk, dat is fijn om te lezen!
                        Kun je misschien het beste antwoord kiezen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X