Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste klanten en alles in 1 dan moet je niet bij Delta zijn

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Grubleddim
    Oorspronkelijk gepost door Dominique
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door jpj77
    Toch 'n beetje vreemd allemaal.
    maar jij zit hier voor zeelandnet ! en waar vroeger zeker service en klant tevredenheid voor opstaat is het nu meer een graaicultuur !
    Met alle respect, ik geloof nooit dat de klantenservice een antwoord hadden kunnen geven waarmee je wel tevreden had geweest.
    Zeker niet als je van die dooddoeners als "graaicultuur" gaat gebruiken.
    Dat is niet helemaal waar, het is de manier waarop je wordt behandeld. en als je (vaste klant / groot afnemer bent / duurdere pakket hebt) je niet iets extra's krijgt, terwijl je bij een goedkoop abb dat wel krijgt. dat vindt ik raar ?
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #17
      volgens mij snap je het niet helemaal
      er zijn verschillende abonnementen en als je niet het maximum abonnement hebt, dan bestaat de mogelijkheid om meer geld aan de klant te verdienen, door hem een duurder abonnement voor de neus te houden. weliswaar met een cadeautje, maar op lagere termijn wordt de opbrengst voor Delta/Zeelandnet hoger, dan het was.
      maar ja, als je al het duurste abonnement hebt, dan kunnen ze je geen nog duurder abonnement meer aanprijzen.
      simpel toch ??
      kortom, het is handel, het is business, en geen stichting zonder winstoogmerk

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X