Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste klanten en alles in 1 dan moet je niet bij Delta zijn

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste klanten en alles in 1 dan moet je niet bij Delta zijn

    Als vaste klant van Delta / Zeelandnet wordt je niet echt gewaardeerd en al helemaal niet naar je geluisterd.

    Normaal post ik niet maar nu val ik van de ene verbazing in de andere.

    Eerst krijg je bij Delta een paar dagen van tevoren te horen dat een aantal zenders verdwijnen (ik zal daar niet veder op ingaan, daar is denk al genoeg over gesproken). Nu belde ik de Delta op om te vragen of ze mijn een mooi aanbieding konden doen voor alles in 1 pakket, ik heb al alles in 1 super maar die loopt volgende maand af dus ben aan het kijken wat voor ons het besten is zeker dat er nu zenders weg zijn en dat wij daar toch regelmatig naar kijken.

    Krijg ik een vrouwtje aan de lijn die vrouw aan mijn wat ik wou : "nou ik wou de zenders terug en mijn upload snelheid om hoog en een leuke aanbieding (natuurlijk wist ik ook wel dat ik die zenders niet terug kreeg maar goed ze vroeg het en de upload snelheid kan in dit pakket niet hoger dus tja wat blijft er over ....)",het beste vrouwtje zei:

    "de zenders kon delta niets aan doen, en voor de upload verbindt ik u door"

    ik dacht pfff dit is nieuw, maar goed ff wachten kreeg ik iemand anders aan de lijn en die vertelde precies wat ik al dacht, u heeft het meeste en meer kan niet. maar goed kunt u mij dan een leuke aanbieding doen ?

    niet zo stomme vraag dacht ik (had ook nog gevraagd voor een zakelijk abb).

    nee kan niet u heeft het duurste pakket ! "ja dat klopt zei ik dus ......" als u een goedkopere pakket had gehad dan had ik iets voor u kunnen doen.

    toen viel ik van me stoel.

    dus als je veel betaald bij delta dus een goede klant bent geen betaling achterstand dure abonnementen hebt (alles in 1, extra tv pakketen, cv pakket, gas water en elktra, ongeveer 500 euro per maand naar delta overmaakt dan kan er niets) maar als je het goedkoopste abb hebt dan krijg je van alles korting per maand op dat abb (als je slim bent ga dan ook nooit omhoog want dan krijg je niets)

    dus mensen kijk goed wat je bij delta af neemt, want delta neemt veel van ons af zowel de zenders als ons geld maar krijgen daar baar en baar weining voor terug
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2

    Reageer


    • #3
      nu heeft het niet meer met de snelheid te maken maar hoe ze met mensen om gaan
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Hoi Dominique,

        Vervelend om te horen dat je verkeerde informatie hebt gekregen van mijn collega.
        Op dit moment hebben wij geen lopende acties voor bestaande klanten. Voor klanten met een Premium abonnement is er natuurlijk wel de mogelijkheid om te upgraden naar een Super abonnement.
        Wat betreft de upload snelheid hebben we voor particulieren een maximale snelheid van 15Mbit. En voor zakelijk klanten geldt een maximale snelheid van 30Mbit.
        Wil je je klant of relatienummer doorsturen met telefoonnummer naar [email protected] dan neem ik even persoonlijk contact met je op.

        Reageer


        • #5
          Er is nog niet zo lang geleden aangekondigd, dat er ook voor bestaande klanten acties kwamen. Komen die nu nog wel of niet?
          Beter duidelijkheid dan aan het lijntje gehouden worden, want ook ons contract loopt binnenkort af.

          In een tijd dat er heel wat klanten "weg" willen om zenderredenen, lijkt me aanbiedingen presenteren aan bestaande klanten die willen blijven, toch echt geen gek idee.

          Reageer


          • #6
            ....en ALS er aanbiedingen ZOUDEN zijn....dan graag openbaar maken, zodat anderen er ook op/mee kunnen rekenen.......
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Helemaal mee eens, Rinus!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Dominique

                nee kan niet u heeft het duurste pakket ! "ja dat klopt zei ik dus ......"als u een goedkopere pakket had gehad dan had ik iets voor u kunnen doen.

                14 jaar lid hier...Ik moet ze nog maar eens bellen dan. Altijd 'n Superabo gehad, nu zit ik op basis en als Ferry mij niet weten over het Budget pakket, betaalde ik meer voor het oude basispakket met 'n lagere snelheid. Toch 'n beetje vreemd allemaal.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jpj77
                  Toch 'n beetje vreemd allemaal.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    Oorspronkelijk gepost door jpj77
                    Toch 'n beetje vreemd allemaal.
                    maar jij zit hier voor zeelandnet ! en waar vroeger zeker service en klant tevredenheid voor opstaat is het nu meer een graaicultuur !
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique
                      maar jij zit hier voor zeelandnet !

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        Oorspronkelijk gepost door Dominique
                        maar jij zit hier voor zeelandnet !
                        dus zo als ik al schreef : jij
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Dominique
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              Oorspronkelijk gepost door jpj77
                              Toch 'n beetje vreemd allemaal.
                              maar jij zit hier voor zeelandnet ! en waar vroeger zeker service en klant tevredenheid voor opstaat is het nu meer een graaicultuur !
                              Met alle respect, ik geloof nooit dat de klantenservice een antwoord hadden kunnen geven waarmee je wel tevreden had geweest.
                              Zeker niet als je van die dooddoeners als "graaicultuur" gaat gebruiken.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X