Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten van de kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik blijf bij Delta.... Niet omdat ik het zo'n fijn bedrijf vind maar ik heb geen andere keuze als ik snel internet wil houden..ADSL is hier nogal brak (mijn buren halen 6mb ipv de 100 die ik haal via de kabel) en dan ga ik dus 15 jaar terug in de tijd...Dan maar geen Discovery. Voor Eurosport heb ik inmiddels voor 5 euro per maand de europlayer aangeschaft. Kan ik wel niet opnemen maar in ieder geval kijken!! Wel het pluspakket opgezegd dus financieel kost die europlayer me eigenlijk niets..

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door MBMW
      Oorspronkelijk gepost door digibeet
      Ik snap het allemaal niet. Wees blij dat delta de poot stijf houdt. Wat voor bedragen willen jullie gaan betalen?
      Er zijn vele goedkopere oplossingen dan Delta en die hebben wel gewoon Discovery! Delta wil gewoon de maximale winst behouden.
      Ik ga voor 100mb internet, tv en telefoon via KPN netwerk in Terneuzen met een belbundel van 10 euro in totaal nog net geen 40 euro betalen. Het scheelt mij dan ongeveer 30 euro met delta per maand!
      Delta kan het bekijken, ik ben nu 1 keer terug gekomen als klant nu nooit meer, er ligt in vele plaatsen glasvezel in de wijk, het laatste stukje komt dan via je oude telefoonleiding binnen maar dat kun je checken met de postcode check van de providers. Bij mij kan op deze manier moeiteloos 100mb internet. In de toekomst of in nieuwbouwwijken komt het glas tot in de woning en dan veel sneller dan coax.
      Er is eigenlijk op sommige plaatsen geen ADSL alternatief wat bevredigend is...
      Verder heb je ook kans dat Discovery er bij de anderen afgaat, bij canaal digitaal gaat ie ook al op zwart.
      Xs4all en anderen bekeken maar....met de mogelijkheden die ik nu heb kom ik ongeveer op dezelfde prijs uit.
      Bij overstappen zal ik aardig wat bedrading moeten wijzigen vanwege de bedradingsconstructie die ik nu in huis heb liggen...

      Overstappen gaat voor mij dus pas interessant worden als Ziggo of Xs4all hier op de kabel mag....(wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren zolang Delta nog leeft...):@

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Kwek
        Bij ADSL ben je weer afhankelijk van de afstand naar de centrale kast om aan een fatsoenlijke snelheid te komen. Je kabel kun je eventueel opzeggen als je tv afneemt bij canaaldigitaal of digitenne maar het blijft vaak behelpen. Op diverse sites kun je uitzoeken welke snelheid bij jou haalbaar is. Volgens mij zijn er inmiddels wel providers bezig om 4G te gebruiken als vervanger van kabel en ADSL maar ik weet niet in welke fase dat is.
        Klopt maar bij die 4G loop je daar waarschijnlijk wel tegen een datalimiet van 5 Gb per maand aan...
        Weet niet of jij daar genoeg aan hebt, maar ik in ieder geval niet...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Fredje
          Overstappen gaat voor mij dus pas interessant worden als Ziggo of Xs4all hier op de kabel mag....(wat waarschijnlijk nooit zal gebeuren zolang Delta nog leeft...):@
          Overal in Nederland is de kabel maar van 1 partij. Dus afhankelijk van waar je woont is je kabelaanbieder Ziggo, Delta of wat dan ook.

          Reageer


          • #20
            En juist daar moeten we vanaf!

            Reageer


            • #21
              Ik denk dat ik ook gewoon lekker blijf hoor. Nergens krijg ik wat ik nu kwa internet heb (400/15). En bij kpn staat ook, snelheid tot 60Mbit/s . De vraag is de dus of je dat al zelfs haalt dus.

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    @hillebregt: Ik sta hier inderdaad met mijn keurige berekening (iets minder vijandig mag wel hoor)! Ik heb in een artikel gelezen dat het om 2.000.000,- per jaar gaat dus mijn som klopt. Nee, hij klopt niet want: voorheen moesten ze ook betalen alleen was dat minder! Dus het prijsverschil is nog kleiner!! Zelfs de kleinste prijsstijgingen bij Delta zijn hoger dan de de door mij berekende 13.33 euro per jaar!! De prijsverhoging die ze nu hebben doorgevoerd is veel meer, ga je dan wel weg??? En dan nog een paar voor mij belangrijke zenders kwijt en dan is de maat vol. Mijn verhaal klopt, ik heb gesproken!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X