Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kosten van de kabel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kosten van de kabel


  • #2
    Je kan geen Internet hebben zonder tv.
    Je kan je Internetabo opzeggen en je Delta abo behouden.
    Of je zegt beide op.

    Reageer


    • #3
      Als je de kabel nergens anders voor nodig hebt kun je die volgens mij gewoon opzeggen.

      Reageer


      • #4
        Ik bedoelde dan uiteraard tv en internet via andere provider(bv ziggo)

        Reageer


        • #5
          Beide contracten kan je opzeggen.
          Naar kabel kan je niet, want ook Ziggo kan geen services in deze regio bieden.

          Dan wordt het ADSl en heb je keuze..........

          Reageer


          • #6
            Bij ADSL ben je weer afhankelijk van de afstand naar de centrale kast om aan een fatsoenlijke snelheid te komen. Je kabel kun je eventueel opzeggen als je tv afneemt bij canaaldigitaal of digitenne maar het blijft vaak behelpen. Op diverse sites kun je uitzoeken welke snelheid bij jou haalbaar is. Volgens mij zijn er inmiddels wel providers bezig om 4G te gebruiken als vervanger van kabel en ADSL maar ik weet niet in welke fase dat is.

            Reageer


            • #7
              Zojuist ook even wat verder gaan zoeken ja. Niet veel opties voor tv en internet anders dan delte/zeelandnet.

              Reageer


              • #8
                Dat probleem loopt bijna iedereen tegenaan. Vroeg of laat komt daar verandering in. De techniek gaat erg hard op dat gebied.

                Reageer


                • #9
                  Je kan ook een abonnement afsluiten op Fiber Nederland. Dat gaat via de glasvezel en mijn adres in Goes was al bekend bij fiber Nederland. Dat is een goed alternatief voor de Delta.Veel beter dan ADSL

                  Reageer


                  • #10
                    Ik snap het allemaal niet. Wees blij dat delta de poot stijf houdt. Wat voor bedragen willen jullie gaan betalen?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door michael007
                      Ik bedoelde dan uiteraard tv en internet via andere provider(bv ziggo)
                      Uiteraard kan dat, alleen geen andere kabel provider, omdat die niet toegelaten worden op dit kabelnetwerk. Hetgeen andersom overigens net zo werkt.

                      Je enige alternatieven qua tv zijn de telefoonlijn of een schotelontvanger. En afhankelijk van waar je zit eventueel ook nog glasvezel.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door digibeet
                        Ik snap het allemaal niet. Wees blij dat delta de poot stijf houdt. Wat voor bedragen willen jullie gaan betalen?
                        Er zijn vele goedkopere oplossingen dan Delta en die hebben wel gewoon Discovery! Delta wil gewoon de maximale winst behouden.
                        Ik ga voor 100mb internet, tv en telefoon via KPN netwerk in Terneuzen met een belbundel van 10 euro in totaal nog net geen 40 euro betalen. Het scheelt mij dan ongeveer 30 euro met delta per maand!
                        Delta kan het bekijken, ik ben nu 1 keer terug gekomen als klant nu nooit meer, er ligt in vele plaatsen glasvezel in de wijk, het laatste stukje komt dan via je oude telefoonleiding binnen maar dat kun je checken met de postcode check van de providers. Bij mij kan op deze manier moeiteloos 100mb internet. In de toekomst of in nieuwbouwwijken komt het glas tot in de woning en dan veel sneller dan coax.

                        Reageer


                        • #13
                          In principe kun je helemaal niets want als je nog een contract hebt en dat loopt nog een jaar dan kun je niet alleen het TV abonnement opzeggen, het is alles of niets, als je wat opzegt betaal je een boet van een paar honderd euro, dus zit je in de tang bij Zeelandnet. Dus als er wat gewijzigd wordt in het pakket kun je toch niet weg, behalve als de prijs wijzigt.

                          Reageer


                          • #14
                            De voorwaarden voor opzeggen moet je goed bekijken, maar als het aangebodene niet meer aan u eisen voldoet (dus wijziging van zenderpakket waar je het NIET mee eens bent) dan kun je er kosteloos onderuit. En je moet inderdaad ALLES opzeggen, je wilt toch ook van die 20 euro per maand van de kabel af?
                            Anders wordt het een dure grap, internet bij Zeelandnet met kabel (kan niet anders) en dan nog een tv abonnement via adsl of glasvezel....nee da's niet de manier. Gewoon alles opzeggen en zoeken naar een provider met adsl en of glasvezel.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door marcokr
                              In principe kun je helemaal niets want als je nog een contract hebt en dat loopt nog een jaar dan kun je niet alleen het TV abonnement opzeggen, het is alles of niets, als je wat opzegt betaal je een boet van een paar honderd euro, dus zit je in de tang bij Zeelandnet. Dus als er wat gewijzigd wordt in het pakket kun je toch niet weg, behalve als de prijs wijzigt.
                              Volgens mij heb je helemaal geen boete want ze hebben de inhoud van je contract veranderd, plegen dus eigenlijk contractbreuk dus je kan er kosteloos vanaf. Moet je wel een goed alternatief hebben en op mijn adres is dat er niet dus.....ik blijf maar....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X