Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet snelheid wordt niet gehaald

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Beste marcokr,

    Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice.
    Is het probleem inmiddels opgelost?

    Reageer


    • #17
      Nee nog niet ik ben nog bezig met een nieuwe kabel.

      Reageer


      • #18
        Marco, ga eens naar Systeemvoorkeuren / Netwerk / Ethernet
        Klik op het hangslot om de instellingen te ontgrendelen. Klik daarna op Geavanceerd/Hardware

        Controleer of daar snelheid '1000BaseT' staat en 'Volledig Duplex, Flow-control'. Zo niet, pas dit dan aan.
        Kun je daarna nogmaals de snelheid testen?
        Als je een probleem hebt met de kabel dan heb je waarschijnlijk geen verbinding meer. Zet in dat geval de instellingen terug op Automatisch.

        Reageer


        • #19
          Hallo, bedankt voor de tip heb de opdracht uitgevoerd en als het omzet heb ik geen verbinding meer. Dus dan maar een nieuwe kabel waar ik mee bezig ben maar die pakt niet, ik ga verder zoeken misschien moet ik dan wel die opties van 1000Base T aan houden.

          Reageer


          • #20
            Hallo,
            Heb een nieuwe kabel aangesloten en ik heb weer 150 mbit, het blijft een vreemd verhaal ook met een stuk oude kabel ertussen haal ik 150 mbit. maar heb nu alles maar vernieuwd en het probleem is dus momenteel verholpen.

            Reageer


            • #21
              Ach ik schijn ook 150 Mb te hebben maar kom eigenlijk nooit boven de 90. Nooit geen werk van gemaakt. Ik denk dat het gewoon mijn ethernet kaarten zijn die maar tot 100mb gaan (denk ik) maar ik vind het wel best zo. 90 mb is goed zat!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X