Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt IPv6 beschikbaar voor klanten (EPC3940) ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door edgoes
    Maar de vraag blijft natuurlijk staan wanneer wordt het met de EPC3940 mogelijk om IPv6 te doen zonder gebruik te maken van een externe tunnelbroker service.
    Kort antwoord: Nu
    Lang antwoord: Zeelandnet moet het activeren in je modem (voor zover ik weet)...........

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door edgoes
      Ik schreef eerder dat het niet mogelijk is om ICMP (ping) naar je kabel router aan te zetten (Block anonymous request vinkje kreeg ik niet uitgeschakeld), maar na een herstart van de EPC3940 mag ik wel het betreffende vinkje ineens wel uitvinken. Hierdoor is het wel mogelijk dat je kabelrouter vanaf het internet wordt gepingd.
      Dus kan er nu ook gebruik gemaakt worden van de HE.net IPv6 tunnel service "tunnelbroker.net".

      Maar de vraag blijft natuurlijk staan wanneer wordt het met de EPC3940 mogelijk om IPv6 te doen zonder gebruik te maken van een externe tunnelbroker service.
      Hoi Ed,

      Er draait momenteel een test met een beperkt aantal modems. De verwachting is dat we in de loop van dit jaar de IPv6 in het routergedeelte van het modem kunnen gaan implementeren.

      Zodra het zover is zullen we daar uiteraard over berichten.

      Reageer


      • #18
        Is er inmiddels al nieuws?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door patat
          Is er inmiddels al nieuws?
          Nope...
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X