Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijswijziging

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door jacquesd
      Inderdaad heeft alles te maken met de prijs verhoging.
      Hoi Jacques,

      Ik zie dat je al gesprekken hebt gevoerd omtrent opzeggen met onze klantenservice op een moment dat er nog niets bekend was van de prijswijziging, dus dat is niet helemaal waar.

      Reageer


      • #18
        Nee dat is zo maar had al aangegeven te vertrekken. Daarop kreeg ik een aanbod maar kwamen niet tot overeenstemming. De prijs verhoging neemt de twijfel weg nu werk te maken voor een andere aanbieder.

        Reageer


        • #19
          Weet wel dat de andere aanbieders in Zeeland meestal niet de hoge snelheden kunnen behalen als dat wij behalen. De prijsverhogingen zijn ingezet zodat wij beter kunnen investeren in ons netwerk en zodat wij de hoge snelheden die wij nu kunnen aanbieden kunnen blijven behouden.

          Reageer


          • #20
            De snelheden die jullie beloven worden meestal niet gehaald. Toch niet in Aardenburg hoor daar veel mensen over klagen. En ook als je de speed test doet komen er vaak lagere waardes. Internet valt geregeld weg zelfs me t nieuw modem. En tv veelvuldig blokjes en haperend beeld. Hopelijk doet kpn dat beter. Zondag ben ik terug van vakantie en ga ik dat regelen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door jacquesd
              En tv veelvuldig blokjes en haperend beeld.
              klinkt een beetje als: geen goeie kabels en/of connectors.
              en daar kan KPN ook niks aan veranderen

              Reageer


              • #22
                Snelheden van het abonnement worden bekabeld (met utp kabel naar PC/laptop) gegarandeerd, dus als mensen daar last van hebben mogen ze altijd contact met ons opnemen.

                Als je slecht signaal is op de TV kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan o.a. liggen aan verouderde coaxkabels bij de klant zelf. Slecht signaal kan ook voorkomen bij Digitale televisie door: een huisnet versterker, babyfoons, audioversterkers, draadloze telefoons, apparaten die gebruik maken van 4G-signaal en de splitter of opsteekfilter als die aanwezig is.

                Reageer


                • #23
                  Tuurlijk is zo. Maar heb besluit al genomen. Maar wie weet komen jullie met een geweldig aanbod.

                  Reageer


                  • #24
                    Jammer om te lezen dat je je besluit al hebt genomen. Geniet voor nu nog even van je vakantie!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door jacquesd
                      Tuurlijk is zo. Maar heb besluit al genomen. Maar wie weet komen jullie met een geweldig aanbod.
                      Ik zou weleens helderheid willen krijgen van de moderatie over de 'aanbiedingen' die iemand kan krijgen als hij dreigt/aangeeft/voornemens is om weg te gaan.
                      Mensen zoals ik die dit steeds weer lezen en er zelfs niet aan denken om weg te gaan, krijgen de indruk dat er (mogelijk) wat 'te halen' is.

                      Kunnen jullie dit ophelderen?

                      Als jullie dit niet willen/kunnen vind ik het ook prima, maar verwijder dan dat soort berichtjes op dit forum a.u.b.

                      Groet
                      Rinus
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #26
                        Beste Rinus,

                        Als er klanten zijn die ontevreden zijn over onze dienstverlening willen we graag in gesprek gaan met deze klant, zodat wij er alles aan kunnen doen om deze ontevredenheid te kunnen wegnemen.

                        Groeten,

                        Anette

                        Reageer


                        • #27
                          Anette
                          Dat snap ik volkomen.
                          Maar opmerkingen op dit forum geven vaak de indruk dat er een aanbod(....) wordt gedaan om die klant te behouden.
                          Ik vraag me dan af waar dat aanbod dan uit kan bestaan.
                          Groet
                          Rinus
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Anette
                            @beertje36: Wat Ptrol zegt dat klopt.
                            ik heb het niet over een actie ik heb het over een nieuw contract dat in januari begonnen is.

                            Reageer


                            • #29

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door beertje36
                                Oorspronkelijk gepost door Anette
                                @beertje36: Wat Ptrol zegt dat klopt.
                                ik heb het niet over een actie ik heb het over een nieuw contract dat in januari begonnen is.
                                Ptrol bedoelt dat wanneer je een korting hebt op je nieuwe contract er niets verandert aan die korting.
                                Dus als je een half jaar korting hebt, blijf je die houden.
                                Als je die korting niet hebt ga je dus per 1 mei gewoon de nieuwe prijs betalen.
                                Correct me if i'm wrong.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X