Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Prijswijziging
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door jacquesdInderdaad heeft alles te maken met de prijs verhoging.
Ik zie dat je al gesprekken hebt gevoerd omtrent opzeggen met onze klantenservice op een moment dat er nog niets bekend was van de prijswijziging, dus dat is niet helemaal waar.
Reageer
-
Weet wel dat de andere aanbieders in Zeeland meestal niet de hoge snelheden kunnen behalen als dat wij behalen. De prijsverhogingen zijn ingezet zodat wij beter kunnen investeren in ons netwerk en zodat wij de hoge snelheden die wij nu kunnen aanbieden kunnen blijven behouden.
Reageer
-
De snelheden die jullie beloven worden meestal niet gehaald. Toch niet in Aardenburg hoor daar veel mensen over klagen. En ook als je de speed test doet komen er vaak lagere waardes. Internet valt geregeld weg zelfs me t nieuw modem. En tv veelvuldig blokjes en haperend beeld. Hopelijk doet kpn dat beter. Zondag ben ik terug van vakantie en ga ik dat regelen.
Reageer
-
Snelheden van het abonnement worden bekabeld (met utp kabel naar PC/laptop) gegarandeerd, dus als mensen daar last van hebben mogen ze altijd contact met ons opnemen.
Als je slecht signaal is op de TV kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan o.a. liggen aan verouderde coaxkabels bij de klant zelf. Slecht signaal kan ook voorkomen bij Digitale televisie door: een huisnet versterker, babyfoons, audioversterkers, draadloze telefoons, apparaten die gebruik maken van 4G-signaal en de splitter of opsteekfilter als die aanwezig is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jacquesdTuurlijk is zo. Maar heb besluit al genomen. Maar wie weet komen jullie met een geweldig aanbod.
Mensen zoals ik die dit steeds weer lezen en er zelfs niet aan denken om weg te gaan, krijgen de indruk dat er (mogelijk) wat 'te halen' is.
Kunnen jullie dit ophelderen?
Als jullie dit niet willen/kunnen vind ik het ook prima, maar verwijder dan dat soort berichtjes op dit forum a.u.b.
Groet
Rinus[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Anette
Dat snap ik volkomen.
Maar opmerkingen op dit forum geven vaak de indruk dat er een aanbod(....) wordt gedaan om die klant te behouden.
Ik vraag me dan af waar dat aanbod dan uit kan bestaan.
Groet
Rinus[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door beertje36Oorspronkelijk gepost door Anette@beertje36: Wat Ptrol zegt dat klopt.
Dus als je een half jaar korting hebt, blijf je die houden.
Als je die korting niet hebt ga je dus per 1 mei gewoon de nieuwe prijs betalen.
Correct me if i'm wrong.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer