Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijswijziging

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijswijziging

    Hoezo heb ik hierover geen mail gehad?
    Zou wel netjes geweest zijn

  • #2
    Beste jamulder,

    Al onze klanten worden middels een brief hiervan op de hoogte gesteld.
    Omdat een dergelijke brief vragen op kan roepen hebben we bewust de keuze gemaakt om de brieven over een aantal dagen te verspreiden.
    Op die manier voorkomen we dat te veel mensen tegelijk de klantenservice bellen/mailen, waardoor de wachttijden voor onze klanten onnodig oplopen.

    Ik hoop dat dit een afdoende antwoord voor je is.

    Reageer


    • #3
      Beste Marco
      Bedankt voor de snelle Reactie .
      Ja is het zeker .
      Het vreemde is dat nieuwe Klanten zoveel Korting krijgen maar Vaste Klanten zoals ik zoveel meer betalen moeten .
      Toch bedankt

      Reageer


      • #4
        Nu maar hopen dat de verhoging niet te veel klanten gaat weg jagen. Eerst aanbiedingen aanbieden , en vervolgens de prijs opvoeren. :?

        Reageer


        • #5
          Ik las de mededeling op de site van de PZC. In het bericht staat o.a. ook dat er een internetsite van Delta over het onderwerp is, maar deze kan ik nergens vinden.. Kan ik zo slecht zoeken?

          Reageer


          • #6
            hoe zit dat voor een abonnement dat nog maar net is afgesloten? daar staat toch een afgesproken prijs in, of stijgt die ook?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Ik las de mededeling op de site van de PZC. In het bericht staat o.a. ook dat er een internetsite van Delta over het onderwerp is, maar deze kan ik nergens vinden.. Kan ik zo slecht zoeken?
              https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...S=DELTANL_2016

              Hij is er wel, maar een beetje moeilijk te vinden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door adje
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Ik las de mededeling op de site van de PZC. In het bericht staat o.a. ook dat er een internetsite van Delta over het onderwerp is, maar deze kan ik nergens vinden.. Kan ik zo slecht zoeken?
                https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...S=DELTANL_2016

                Hij is er wel, maar een beetje moeilijk te vinden.
                Bedankt Adje.
                Beetje jammer dat op de speciale nieuws site niks is terug te vinden:
                https://www.delta.nl/over-delta

                Reageer


                • #9
                  Je hebt dus de mogelijk op te zeggen voor 1 mei 2017.

                  https link plaatsen lukt hier niet.

                  Maar vind je in de link van @Adje in het rechterrijtje als 4de onder Zie ook.

                  Maar wat zit er in het vat voor de klant?
                  Meestal stond tegenover een prijsverhoging ook een voordeel voor de klant ( denk snelhiedsverhoging).

                  En nu?

                  Verder zijn velen nog in afwachting van voorprijzen bij contractverlenging voor bestaande klanten.
                  Wanneer kunnen we die verwachten, want dat lijkt me toch niet geheel onbelangrijk.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Je hebt dus de mogelijk op te zeggen voor 1 mei 2017.

                    https link plaatsen lukt hier niet.

                    Maar vind je in de link van @Adje in het rechterrijtje als 4de onder Zie ook.

                    Maar wat zit er in het vat voor de klant?
                    Meestal stond tegenover een prijsverhoging ook een voordeel voor de klant ( denk snelhiedsverhoging).

                    En nu?

                    Verder zijn velen nog in afwachting van voorprijzen bij contractverlenging voor bestaande klanten.
                    Wanneer kunnen we die verwachten, want dat lijkt me toch niet geheel onbelangrijk.
                    Gevonden :S
                    Indien er voordelen voor de klant waren geweest, had men dat vast gelijk erbij verteld...ik vrees dus dat dat nu niet het geval gaat zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Na de tariefswijzigingen per 1 mei 2017 blijven onze tarieven voor de Alles-in-1 en TV & Internet pakketten op een concurrerend prijsniveau.
                      De tariefswijzigingen zijn een gevolg van de continue investeringen in ons netwerk, een stijging van de inkoopkosten van ons tv-aanbod.
                      Immers, ons netwerk is nooit klaar: de vraag naar sneller internet groeit hard en daar moeten we ons netwerk en alle aanverwante apparatuur continu op aanpassen.

                      Kijk voor meer informatie en de nieuwe tarieven op onze website.

                      Reageer


                      • #12
                        de vraag blijft voor mij gewoon staan... hoe zit het met mensen die onlangs nog een nieuw contract zijn aangegaan? Ik zie hierover niets op die webpagina's

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Ik ga vertrekken bij Delta/Zeelandnet.

                            Reageer


                            • #15
                              @beertje36: Wat Ptrol zegt dat klopt.

                              @ jacquesd: Waarom ga je weg? Heeft dit ook te maken met de prijsverhoging? Is deze dan zoveel hoger geworden voor jou of ben je ontevreden over onze diensten of service?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X