Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid niet veranderd sinds overstap naar tv+internet premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Internetsnelheid niet veranderd sinds overstap naar tv+internet premium

Goede avond, sinds 1 februari ben ik overgestapt van internet basis naar tv+internet premium, met de beloofde download snelheid van 150Mbit, Heb de speed test gedaan op mn laptop met utp verbinding en met wifi verbinding, ook met tablet en mobiel, op alle apperaten kom ik aan 8,5 - 9Mbit, verre van de beloofde snelheid.

Oorspronkelijk gepost door bigbrother
    Goede avond, sinds 1 februari ben ik overgestapt van internet basis naar tv+internet premium, met de beloofde download snelheid van 150Mbit, Heb de speed test gedaan op mn laptop met utp verbinding en met wifi verbinding, ook met tablet en mobiel, op alle apperaten kom ik aan 8,5 - 9Mbit, verre van de beloofde snelheid.
    Heb je al via Mijn Delta gecontroleerd of het abonnement al administratief is omgezet? Zo ja, dan zou ik even telefonisch contact opnemen met de klantenservice en vragen of er iets mis gegaan is.

Reageer

Heb je al een modem dat deze snelheden aan kan?
      J e modem al eens gereset?

Reageer

Hoi bigbrother, en welkom op het forum.

Er stond in je modem iets niet helemaal juist geconfigureerd. Ik heb dat aangepast en het zou nu in orde moeten zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frans
          Hoi bigbrother, en welkom op het forum.

Er stond in je modem iets niet helemaal juist geconfigureerd. Ik heb dat aangepast en het zou nu in orde moeten zijn.
          Goede morgen Frans,

Ik heb voor de zekerheid mn modem geresset, en daarna getest.
          Met UTP kabel kom ik op 95 Mbit, en op WIFI 50Mbit (allebei op een afstand van max. 1meter van de Modem).
          Dus dat is 10 keer beter.

Met vriendelijke groet,

Patrick

Reageer

dat je met een utp-kabel niet aan de 150 Mb/s komt, betekent dat de ethernet-poort van jouw PC/Laptop niet hoger kan dan 100 Mb/s. met een gigabit-poort zou je volluit 150 Mb/s moeten kunnen halen.
            50 Mb/s via wifi is niet verkeerd, maar dat kan beter. hierbij zijn de omgevingsfactoren vaak een belangrijke factor.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              dat je met een utp-kabel niet aan de 150 Mb/s komt, betekent dat de ethernet-poort van jouw PC/Laptop niet hoger kan dan 100 Mb/s. met een gigabit-poort zou je volluit 150 Mb/s moeten kunnen halen.
              50 Mb/s via wifi is niet verkeerd, maar dat kan beter. hierbij zijn de omgevingsfactoren vaak een belangrijke factor.
              Voor WiFi-tips kan je kijken op www.DELTA.nl/WiFi. Even ter aanvulling op Fred, het kan eventueel nog zijn dat er iets van een beperking opstaat via Apparaatbeheer (Netwerkkaart), maar dat komt zelden voor. 100Mbit klinkt als een maximum dat veel ethernet-poorten hebben.

Reageer

Voor je laptop kan ik onderstaande aanbevelen (was een tip van Frans in een ander topic):
                https://www.alternate.nl/html/produc...FUoW0wodxe0ACQ
                Haalt op zijn/haar sloffen 130 Mb/s met een 150 Mb/s abo
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X